Kære Dimitri. Det skal du heller ikke, du behøver ikke at købe noget,,,Konceptet er gratis! Kærlig hilsen Ove Bjørn |
Team Marketing: En videreudvikling af Network Marketing, MLM og Direkte Salg
|
Kære Dimitri. Jo, det kan du sandelig godt! Kærlig hilsen Ove Bjørn |
Cool. Hvordan bruger jeg konceptet til at tjene penge uden at skulle betale en startkapital? |
Kære Dimitri. Ring til mig på 59561884 og lad os aftale et møde hvor jeg kan forklare dig hvordan. Jeg har altid betragtet dig som en seriøs og spændende person og kunne godt tænke mig at møde dig. Ove Bjørn |
Det lyder hyggeligt. Du er velkommen til Helsingborg. Jeg kan give en omgang mad på en af de fantastiske resturanter vi har herovre, hvis Du til gengæld giver Cheese Caken på Espresso House :) |
Jeg giver dig et kald næste gang jeg har møde med mit team i Helsingborg... |
du kan heller ikke åbne en alm forretning uden at skulle have varer på hyllen. her skal du bare selv have varerlager, lagerplads, sende regninger, holde styr på løn, lave reklame og mange flere ting... alt dette koster... og det er dyrt.
hos amway, forever , LR er det gratis at komme igang. du skal selvfølgelig købe nogle varer, du bestemmer selv hvor mange i din start pakke for at komme med i forretningen. for lidt varer skal du have i din forretning... du skal have prøvet lidt selv. man kan sige det du får gratis er at du får altså et færdiglavet koncept, hvor plan, lagerplads sende regninger, reklame, løn , lager osv er nået du ikke selv skal tænke på.... i amway feks. får du alle pengene tilbage... betaler du 2000 kr for dine produkter til at starte med... ja så får du også 2000 kr retur. ja dette er en gratis forretning på prøve tid kan man også kalde det.
det er mange gange dette et francie koncept betaler mange penge for at være en del af. |
Det er jeg klar over. Det er ofte (læs altid) mange gange dyrere end opstart i diverse NM koncepter. Men det er ikke det vi debatterede. Debatten gik på om konceptet var gratis eller ikke, hvilket jeg ikke mener at det er når der skal betales for det. |
der har du helt ret... kan godt se hvad debatten gik ud på. læs det du selv har skrevet... det er 2 forskelige ting. konceptet er gratis. men varerne koster penge. |