Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Team Marketing: En videreudvikling af Network Marketing, MLM og Direkte Salg

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

amway nemmere findes ikke:

Dimitri Hardorff:
Men det er ikke det vi debatterede. Debatten gik på om konceptet var gratis eller ikke, hvilket jeg ikke mener at det er når der skal betales for det.
Gratis betyder at der ikke skal betales. 

der har du helt ret... kan godt se hvad debatten gik ud på.

læs det du selv har skrevet... det er 2 forskelige ting.

konceptet er gratis.

men varerne koster penge.

Du kan ikke bruge konceptet uden at købe varene. Ergo er konceptet ikke gratis.

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:44

hej

utroligt hvor meget tid i har Wink god påske til jer alle, der er ikke noget der er gratis ( ferdig arbejde ) hvis det ikke er penge det koster så er det ens fritid .

mvh Karsten Aagaard

www.ageldk.com siger er under opbygning

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:26

Dimitri Hardorff:
Du kan ikke bruge konceptet uden at købe varene. Ergo er konceptet ikke gratis.

hvad er det så man betaler for ved et francise koncept... det er da i mine øjne, navnet, osv... altså et færdig lavet koncept.

her betaler man måske 200,000 kr... bare for at komme igang med sin forretning...  der ud over skal du så også betale for produkterne og dit inventar.

så jo vil da absolut sige at konceptet er gratis. du skal bare købe nogle produkter for at komme igang. for som der sikkert står et eller andet sted... så kan du ikke lave en forretning uden du selv har prøvet produkterne. så det er kravet for at starte en forretning. at man selv har prøvet bare nogle af produkterne. lidt kendskab skal man have til det.. i mine øjne  er dette så også for lidt... giver alt for mange useriøse. ville meget hellere have stort start gebyr, og så mindre sælgere, men mange flere kunder....

Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 23:27

nået helt andet var... kom du snart ind forbi og fik nået thai mad...

syntes jeg vi snakkede om...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 00:26

så jo vil da absolut sige at konceptet er gratis. du skal bare købe nogle produkter for at komme igang.

Præcis jeg skal bruge penge for at tjene penge, dermed er konceptet ikke gratis som der blev skrevet.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 00:27

nået helt andet var... kom du snart ind forbi og fik nået thai mad...

syntes jeg vi snakkede om...

Giver Du aminorabat? 

Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 20:10

ja da... kan vi sikkert finde ud af...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 21:21
Cool. Hvad ligger den på?
Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 08:58

Dimitri Hardorff:
Cool. Hvad ligger den på?

www.thai-paradise.se

men skriv lige når i kommer forbi... hyggeligt at hilse... også mere fordi så kan jeg sige at der kommer en forbi som skal have lidt rabat.

jeg er ikke hjemme i påsken.

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 17:49

Kære Ove Bjørn Kraft

Jeg vil gerne gratulere dig for den måde du har valgt at præsentere FLP på her. Jeg finder fremgangsmåden forfriskende ærlig, gennemskuelig og helt uden det jubel-klapperi der desværre nogen gange ledsager networking. Det er et fint indlæg, og en tiltrængt modvægt til de utallige Amino-påstande om, at networking koncepter ofte er noget lusket noget - beklageligvis også et sørgeligt faktum.

Dette er helt klart vejen frem - uden tvivl bare ikke på Amino, som bare ikke synes at kunne rumme den tanke at Networking / Team Marketing kan være et seriøst alternativ til konventionelle virksomhedsmodeller.

Og kære Dimitri: Det forekommer noget uforståeligt når netop du, som mig bekendt både har klarsyn og netværk, ikke formår at forstå, at man her ikke betaler for at få adgang til konceptet. Vil du være forrretningspartner i Burger King, Starbucks, Lauritz.com osv. betales der netop for dette, altså en adgang til manualer, værktøj, brand, erfaringer, administration osv. Det er da ret klart, at omkostningerne alene vedrører produkter til hylderne i den nye forretning, og derfor ikke kan kategoriseres som koncept-omkostning. Men mon ikke du straks havde fanget dette, og bare stikker lidt til bjørnen?

Vil gerne opfordre alle networkere til at anvende et lignende approach, det er vejen frem!

Slutteligt: Bjørn, hvordan forholder det sig idag med den tidligere månedlige købetvang for at holde sig kvalificeret til udbetalinger? Hvilke regler gælder for anvendelse af egen hjemmeside når der afsættes FLP-produkter? Hvor ligger det med kliniske undersøgelse af produkterne?

Rigtig god weekend til alle

MVM

Tidligere topnetværker i 2 selskaber med +150.000 DKK/md i netværksindtægt (ja, vi findes!)

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)