Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort i børstet stål

Side 8 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jmgranner:

Jeg ved ikke om det allerede har været nævnt, men det har længe også været muligt at få et visitkort som CD, Dvs. at kortet kan smides i et CD drev og give en lille præsentation. http://www.nierle3.com/dk/artikel/1189/CD-R_50_MB_Visitenkortformat_uden_print_Spindel_10_Stk_-_rund.html, der findes mange leverandører.

Jeg kan godt lide kortets funktion at man kan skrive bag på det, så man husker kontakten og evt. hvordan man kunne hjælpe hinanden. Så kan kortet undersøtte offline networking hvilket ikke er dårligt.  :)

Der er nok mange muligheder og det betyder meget hvad det er der skal sælges.
Er det tøj kunne et sjovt visitkort være en kasket, eller et par fede sokker som ikke lugter af sure tær, det skulle man nok blive husket for.:)

Jep - de er også super sjove.Men de er aldrig rigtig slået igennem..... Jeg fandt også engang en version hvor der var en lille afspiller på forsiden. Dvs. indholdet på cd-visitkortet (fx en lille film) kunne ses direkte på visitkortet. Det var sgu blæret.

hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32

jmgranner:

Jeg ved ikke om det allerede har været nævnt, men det har længe også været muligt at få et visitkort som CD, Dvs. at kortet kan smides i et CD drev og give en lille præsentation. http://www.nierle3.com/dk/artikel/1189/CD-R_50_MB_Visitenkortformat_uden_print_Spindel_10_Stk_-_rund.html, der findes mange leverandører.

Jeg kan godt lide kortets funktion at man kan skrive bag på det, så man husker kontakten og evt. hvordan man kunne hjælpe hinanden. Så kan kortet undersøtte offline networking hvilket ikke er dårligt.  :)

Der er nok mange muligheder og det betyder meget hvad det er der skal sælges.
Er det tøj kunne et sjovt visitkort være en kasket, eller et par fede sokker som ikke lugter af sure tær, det skulle man nok blive husket for.:)

Giver mig en ide til en reklame, at sende sådan noget ud med tryk, på. Nu kan jeg ikke lave CMYK tryk, eller jo kan jeg godt, men vil ikke se ordentligt ud. med solvent farver. Men logo og adresse på, og så en lille film, om KR Tryk. Ville være lidt andet end folk er van til at få ind af døren.

/Kenneth

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:32

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hr. Buch:

Og deres taktik er måske ikke så dum - jeg tror det sælger rigtig meget ekstra... det er vist også Hr Thorborgs holdning her - http://thorborg.tv/e-koebmand-for-flink.html

Jo jo da jeg siger jo heller ikke noget om det er en dum taktik de benytter, bare at jeg er forbasket træt af alle de mail-tilbud fra Vista print.

Er jeg den eneste der er kritisk overfor denne metode? Er jeg bare naiv når jeg ikke vil markedsføre vores virksomhed på den måde, og er jeg bare paranoid når jeg mener at alle mine kunder vil få nok på et tidspunkt, og til sidst vil flygte skrigende fra min forretning, og fortælle alle om den irriterende måde de er blevet behandlet?
For mig at se, så er det lidt ligesom de påtrængende sælgere når man tager sydpå, eller en irriterende telesælger fra TELE2, der bliver ved med at ringe. De bliver ved og ved og ved. Måske køber jeg til sidst, men jeg kommer sgu aldrig igen, og det er usandsynligt at jeg vil anbefale dem til andre. Faktisk er det ganske sansynligt at jeg oparbejder en så stor irritation at jeg - næste gang jeg får et godt tilbud - overhovedet ikke gider overveje det.

Så kan det godt være at firmaet de første par gange har haft en høj konverteringsprocent, men jeg tror det er skadeligt for kundens livstidsværdi. Men jeg er også ny i gamet, så måske tager jeg fejl.   

Jeg vil heller ikke benytte den metode fuldt ud, da jeg selv er hammer negativ over alle de mails fra førnævnte firma. Dog er det bevist det giver resultater, så det må være et eller andet sted i mellem. Daglige mails bliver det ikke til fra mig, men måske en til to gange om ugen, hvis det vel og mærket er noget nyt at fortælle, omkring en ordre der følges op, der kan man jo nævne visse ting der ligger inden for samme gruppe som den bestilte vare.

Jeg er nok af den gamle høflige skole der gør ting mere besværligt for mig selv, end det måske burde være nødvendigt. Stod det til mig så var det den gammeldags måde med den personlig kontakt, men disse tekniktider, der holder denne måde naturligvis ikke mere. Ren dino Wink

Mit nye projekt der næsten er færdig i støbeskeen, der forsøger jeg at drage fordel af internet i dag stort set er hvermandseje, som træskoen var det for 100 - 150 år siden.

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 15:54

Det er efterhånden en hel del år siden jeg drev vognmandsforetning, der høstede vi stor respekt hos vores nye kunder, eller dem der overvejde at blive det, på grund af vi lige gik et skridt længer end alle de andre vognmænd.

Vi sendte en CD-rom som vi i al beskedenhed selv har lavet, med en kort film, fuldstændig prisliste, tillægsydelser, opgave omfang, billeder af vognflåden, beskrivelse af vores omfattende netværk til andre mindre vognmænd, dette var en kæmpe sucess.

Vi fik i snit 1 ny kunde for hver 9.nd CD-rom vi sendte, ret godt gået - Fastholder min ret til at prale her Geeked

Da det er mere end 10 år siden så var det jo en forholdsvis ny måde at sende information ud til nye kunder på.

Venligst

René Buch

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:12

Jeg er normalt ikke typen som sviner en konkurrerende virksomhed til, men lige med VistaPrint vil jeg gøre en undtagelse:

De er helt klart sindsygt billige - navnlig set i lyset af at man faktisk kan få trykt gratis visitkort og så blot betale for portoen - rent teoretisk vel og mærke.
Men der er mange som oplever at prisen pludselig bliver noget andet i den anden ende, eller at de får nogle færdige tryksager af en rigtig ringe kvalitet, men pga. af den nærmest uigennemskuelige reklamationsprocedure, så opgiver de fleste at få nogle nye tryksager eller pengene tilbage.

Men en ting er så deres stinkende dårlige kundeservive - noget andet er deres metoder hvad angår markedsføring. De tæppebomber løbende deres kunder med diverse tilbud - men der hvor kæden hopper helt af er, at de direkte støtter spam-mails ved at købe sig til emailadresser hos deciderede spam-udbydere. Det er ikke en påstand som jeg smider på bordet for at svine VistaPrint til, men derimod noget som jeg har bevis for. I MediaMouse har vi en del forskellige domæner og nogle af den indeholder emailadresser m.m som er lige til at høste for en spam-robot - og sjovt nok har vi på et par af dem modtager spammails på trods af at de pågældende emailadresser aldrig har været angivet andre steder end på de specifikke hjemmesider.

Hvad vores kolleger/konkurrenter foretager sig af krumspring for at skaffe sig kunder er jeg som sådan ligeglad med - noget af det kan man ligefrem lære noget af - men VP's metoder syntes jeg stinker.... Zip it!

/Jesper

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 05:49

@ Jesper

Laver I også magnet visitkort?  (eller hvad vi nu skal kalde dem)

Hilsen Morten

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:37

Yep Smile. Det er bare ikke noget som der står noget om på vores hjemmeside, da efterspørgelsen på den slags ikke er så stor.
Men vi kan godt og har gjort det en del gange før - typisk til kunder som skal på messer eller sende et eller andet materiale ud hvor det er oplagt at sende et magnet-visitkort med.

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 27. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:11

Hej alle!

Med hensyn til den skepsis omkring vores visitkort i plastik og metal, har vi opdateret vores showroom her i dag med videoer, så man kan få en bedre fornemmelse af materiale og kvalitet.

Tag jer et kig på:

www.identityprovided.com/visitkort

Mvh Mikael Brandrup :)

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 20:34

Hej Mikael

Tak for hurtig fremsendelse af visitkort prøver, jeg må sige de er godt nok flotte, dog haved jeg håbet på flere forskellige kort typer, plast, metal ect. men lad det nu ligge.

Det er en flot effekt på de plast kort, dog vil jeg gerne se og føle de visitkort i metal, for jeg tror det er den vej jeg skal gå.

Venligst

René Buch

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 01:30

Så har jeg lige modtaget prøverne på visitkort i plastic.

Hold op de er fede Cool Det er nok de mest blæret visitkort jeg har set (ok jeg har heller ikke set så mange, det det siger jo ikke så meget....). Det er noget af en potensforlænger Stick out tongue

Den eneste ulempe er at man kan frygte at modtageren vil opfatte en som en useriøs blærerøv, og det er jo ikke altid hensigtsmæssigt når man skal skabe kontakter....

Hilsen Morten

Side 8 ud af 10 (92 indlæg)