Jep - de er også super sjove.Men de er aldrig rigtig slået igennem..... Jeg fandt også engang en version hvor der var en lille afspiller på forsiden. Dvs. indholdet på cd-visitkortet (fx en lille film) kunne ses direkte på visitkortet. Det var sgu blæret. hilsen Morten |
jmgranner:Jeg ved ikke om det allerede har været nævnt, men det har længe også været muligt at få et visitkort som CD, Dvs. at kortet kan smides i et CD drev og give en lille præsentation. http://www.nierle3.com/dk/artikel/1189/CD-R_50_MB_Visitenkortformat_uden_print_Spindel_10_Stk_-_rund.html, der findes mange leverandører.
Jeg kan godt lide kortets funktion at man kan skrive bag på det, så man husker kontakten og evt. hvordan man kunne hjælpe hinanden. Så kan kortet undersøtte offline networking hvilket ikke er dårligt. :)
Der er nok mange muligheder og det betyder meget hvad det er der skal sælges.
Er det tøj kunne et sjovt visitkort være en kasket, eller et par fede sokker som ikke lugter af sure tær, det skulle man nok blive husket for.:)
Giver mig en ide til en reklame, at sende sådan noget ud med tryk, på. Nu kan jeg ikke lave CMYK tryk, eller jo kan jeg godt, men vil ikke se ordentligt ud. med solvent farver. Men logo og adresse på, og så en lille film, om KR Tryk. Ville være lidt andet end folk er van til at få ind af døren.
/Kenneth