Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort i børstet stål

Side 7 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg oplever da også klart folk der bare køber visitkort fordi de synes det er sjovt/blæret eller lignende... men der er RET langt imellem dem..

De gange jeg har undersøgt værdien af diverse kvalitets visitkort, har der faktisk været ret stor forskel på hvilke kort folk gemte længest og hvilke der gav det mest seriøse indtryk. ofte var det sådanne et folk gemte plastikkortene rigitg meget længere end papirkort, jeg kunne forestille mig det samme gælder med magnet og metalkort...

Visitkort i plastik er da også et af de produkter jeg har højest genbestillingsprocent på. særligt de semitransparante med fuldt farvetryk på...

ang. magnetvisitkort er det nok også værd at kikke lidt på kvalitet og trykteknik, nogle af de mangneter jeg har set, ligner næsten noget "hjemmeprint"...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 13:05

Jups det har jeg skam, MANGE gange.

Tror jeg er oppe på at have sendt dem over 50 mails om jeg vil ud af det.

PS: Det link stopper kun mails hvis man er heldig, det sletter ikke ens egen mailadresse fra deres system.

Venligst

René Buch

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:16

Hr. Buch:

Hvis man elsker spam mail med ligegyldige tilbud med fiktive rabatter, så er det bare at hoppe på Vista Print, jeg har selv lavet den fejl at reg. min mail ved dem, og hold da op hvor er jeg træt af deres mange mails, 2 - 3 stk. pr. dag, man kan ikke få fjernet sin mail igen.

Tak for advarslen. Det er utroligt at de tør spamme folk så meget - det er jo ikke just sådan man vinder trofaste kunder. Men det er jo så selvfølgeligt muligt at oprette en gratis emailkonto til formålet :)

Hilsen Morten

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:21

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hr. Buch:

Hvis man elsker spam mail med ligegyldige tilbud med fiktive rabatter, så er det bare at hoppe på Vista Print, jeg har selv lavet den fejl at reg. min mail ved dem, og hold da op hvor er jeg træt af deres mange mails, 2 - 3 stk. pr. dag, man kan ikke få fjernet sin mail igen.

Tak for advarslen. Det er utroligt at de tør spamme folk så meget - det er jo ikke just sådan man vinder trofaste kunder. Men det er jo så selvfølgeligt muligt at oprette en gratis emailkonto til formålet :)

Hilsen Morten

Du kan godt framelde dig VistaPrints mails.. det var meget nemt synes jeg..

Og deres taktik er måske ikke så dum - jeg tror det sælger rigtig meget ekstra... det er vist også Hr Thorborgs holdning her - http://thorborg.tv/e-koebmand-for-flink.html

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 13:21

Jep det er en løsning, hold da op hvor jeg fortryder at jeg ikke fik gjort det i sin tid.

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 13:29

Brian Brandt:

Du kan godt framelde dig VistaPrints mails.. det var meget nemt synes jeg..

Og deres taktik er måske ikke så dum - jeg tror det sælger rigtig meget ekstra... det er vist også Hr Thorborgs holdning her - http://thorborg.tv/e-koebmand-for-flink.html

Jo jo da jeg siger jo heller ikke noget om det er en dum taktik de benytter, bare at jeg er forbasket træt af alle de mail-tilbud fra Vista print. Salgsteknikken er jo effektiv nok med større genkendelse af firmaet navn, det virker jo. Martin siger jo igen og igen vi er for flinke og salget forøges ved gentagende henvendelser, så mon ik de har læst Thorborg e-bøger Yes

Venligst

René Buch

Tilmeldt 30. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:40

Hejsa

Vi laver visitkort i poleret stål, aluminium, hård plast osv. Tekst og logo bliver graveret ned i pladen. Som noget helt specielt kan vi gravere et rigtigt billede ned i metallet, hvilket giver en imponerende effekt.

Priser er svært at svare generelt på, da det afhænger meget af to ting: Materialet og omfanget af logo/tekst.

Men typisk en 20-25 kr. pr. stk. - også lidt afhængig af antal. Men vi laver gerne fra 5-10 stk. og opefter.

Se www.reklamika.dk for mail og telefoninfo.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:56

Hr. Buch:

Jo jo da jeg siger jo heller ikke noget om det er en dum taktik de benytter, bare at jeg er forbasket træt af alle de mail-tilbud fra Vista print.

Er jeg den eneste der er kritisk overfor denne metode? Er jeg bare naiv når jeg ikke vil markedsføre vores virksomhed på den måde, og er jeg bare paranoid når jeg mener at alle mine kunder vil få nok på et tidspunkt, og til sidst vil flygte skrigende fra min forretning, og fortælle alle om den irriterende måde de er blevet behandlet?
For mig at se, så er det lidt ligesom de påtrængende sælgere når man tager sydpå, eller en irriterende telesælger fra TELE2, der bliver ved med at ringe. De bliver ved og ved og ved. Måske køber jeg til sidst, men jeg kommer sgu aldrig igen, og det er usandsynligt at jeg vil anbefale dem til andre. Faktisk er det ganske sansynligt at jeg oparbejder en så stor irritation at jeg - næste gang jeg får et godt tilbud - overhovedet ikke gider overveje det.

Så kan det godt være at firmaet de første par gange har haft en høj konverteringsprocent, men jeg tror det er skadeligt for kundens livstidsværdi. Men jeg er også ny i gamet, så måske tager jeg fejl.   

Fra København
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:29

Hej Mikael

Du må også meget gerne sende nogle prøver til:

myappz aps

Telegrafvej 5b

2750 Ballerup

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 14:30

Jeg ved ikke om det allerede har været nævnt, men det har længe også været muligt at få et visitkort som CD, Dvs. at kortet kan smides i et CD drev og give en lille præsentation. http://www.nierle3.com/dk/artikel/1189/CD-R_50_MB_Visitenkortformat_uden_print_Spindel_10_Stk_-_rund.html, der findes mange leverandører.

Jeg kan godt lide kortets funktion at man kan skrive bag på det, så man husker kontakten og evt. hvordan man kunne hjælpe hinanden. Så kan kortet undersøtte offline networking hvilket ikke er dårligt.  :)

Der er nok mange muligheder og det betyder meget hvad det er der skal sælges.
Er det tøj kunne et sjovt visitkort være en kasket, eller et par fede sokker som ikke lugter af sure tær, det skulle man nok blive husket for.:)

Side 7 ud af 10 (92 indlæg)