Lol du er så farvet at du ikke selv kan se det Thomas.
Hvis man går siden lidt igennem kan man se en argumentation på at V og K modtager en masse partistøtte som de nægter at oplyse om, ligesom de nægtede at oplyse om deres valgkampsbudget her optil valget.
Man burde måske, med rette, stille spørgsmål til hvor demokratisk det er med den slags lovgivning hvor partierne kan modtage penge uden beløbene offentliggøres.
Hvis man vil demokratiet det bedste burde man støtte at der blev vedtaget en lov der sikrede at alle bidrag skulle offentliggøres, uanset beløbsstørrelse.
Som det nu kan man f.eks. donere 19.999 kr til samtlige partiforeninger i et parti i landet uden at det figurer nogen steder.
Derudover så synes jeg bestemt også denne valgkamp har vist at man burde overveje en maks grænse for et valgkampsbudget. Når V & K hver især har brugt flere penge end resten af partierne i folketinget tilsammen så er det en potentiel trussel imod demokratiet - Men lur mig om ikke du ikke er uenig med mig Thomas...
Ps. Så tror jeg vist godt man efterhånden kan sige at alle ideologierne er døde - Nu er der en stor socialdemokratisk masse med nogle outliers.