Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Send din tak til ”Cookie – John Hannover” – En Amino af kaliber!

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@Fashion-Seller: Ja, det kunne bestemt være sjovt, hvis Amino.dk kunne give John en "Årets Amino" Badge :) - så ville min stemme også gå til ham.

@Jørgen: Så vidt jeg kan forstå på John er han taknemmelig for den ros vi giver ham. - jeg sender ham et gaverør med Johan Bülow Lakrids, som tak for i år. Men at folk bare skrive en lille tak i dette indlæg glæder ham virkelig meget :)


Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Da jeg skulle starte op igen her i Maj måned var John en rigtig stor hjælp omkring opsætning af IVS og skal/skal ikke holding, ejerbog osv osv.

Så herfra et rigtig stort tak til dig John, det har været uvurderlig hjælp jeg har fået.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John, for den hjælp jeg har fået, og den hjælp jeg sikkert også får det kommende år :)

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Trolle:

Hej Amino'er!

Jeg vil gerne benytte afslutningen af år 2014 på at takke ”Cookie – John Hannover” på amino.dk, fordi han altid har været hurtigt og god til at hjælpe med fyldest gørende svar på mine spørgsmål. Det har virkelig gjort tingene lettere og hjulpet mig i nogle perioder, mange tak!

 

Jeg ved at John Hannover hjælper ekstremt mange iværksættere herinde og derfor vil jeg kraftigt anbefale dig, at du i det mindste sender din tak til John Hannover via dette indlæg – lad ham vide, at du værdsætter hans hjælp.

Der er også mange andre virkelig behjælpelige amino’er og ligeledes mange tak til jer :)



Til John Hannover:

Hvis du vil sende mig din adresse i en privat besked vil jeg gerne sende dig et gaverør med Johan Bülow Lakrids - en tak for din hjælp i løbet af dette året.

Jeg ønsker i denne forbindelse alle amino’er et rigtig godt nytår!

 

Ps.

Jeg er i løbet af året gået fra at være hjemløs til at omsætte for lidt over en halvmillion med en rigtig god avance – du kan læse meget mere om det, samt mig og iværksætteri på min nyoprettet blog. MichaelHelboeTrolle.dk (alle indlæg er ikke færdiggjort og offentliggjort endnu, men det bliver de med lynende hast) – tager meget gerne imod ris/ros.

Kunne Amino ikke ansætte ham som fuldtids debattør. Det vil jeg hverfald gemme stemme for Amino gjorder for han er virkelig en person der er dygtig og dygtig til at dele ud af hans viden.

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak til John for altid hurtig og meget brugbar hjælp!

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Overskuds John😎

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John, tak for din altid sobre og konstruktive debatform der kan fungere som retningspil for andre. Dejligt du deler ud af din viden.

Godt nytår 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her på falderebet vil jeg tilslutte mig og give applaus til John og alle andre hjælpende Amino'er iøvrigt. Det er et fantastisk sted :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:
Kunne Amino ikke ansætte ham som fuldtids debattør. Det vil jeg hverfald gemme stemme for Amino gjorder for han er virkelig en person der er dygtig og dygtig til at dele ud af hans viden.


Ja, jeg har til tider også været i tvivl om de allerede havde ansat John - for han gør det godt, som du siger :)

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kender ikke John personligt, men har indtryk af at han er et rigtig godt menneske, og vil være en rigtig god empatisk ven at have (nu vi tænker på en en vis tråd om at man kun har venner fordi man kan få noget ud af hinanden).

Han kan være direkte i sine svar, hvilket jeg synes er dejligt, og til tider skriver han på en måde som gør at jeg lige skal læse det igen. Jeg tror at John banker løs på tasterne, og har sikkert fået slidt et par tastaturer op i kampen for hjælpen her på Amino.

Stor tak til dig John. Jeg er sikker på at du lever i et 48 timers univers hvor vi andre dødelige må nøjes med 24, siden du er i stand til at svare så mange herinde, og passe dit arbejde.

Mange hilsner

Thomas Skipper

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)