Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Send din tak til ”Cookie – John Hannover” – En Amino af kaliber!

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 10 person

Hej Amino'er!

Jeg vil gerne benytte afslutningen af år 2014 på at takke ”Cookie – John Hannover” på amino.dk, fordi han altid har været hurtigt og god til at hjælpe med fyldest gørende svar på mine spørgsmål. Det har virkelig gjort tingene lettere og hjulpet mig i nogle perioder, mange tak!

 

Jeg ved at John Hannover hjælper ekstremt mange iværksættere herinde og derfor vil jeg kraftigt anbefale dig, at du i det mindste sender din tak til John Hannover via dette indlæg – lad ham vide, at du værdsætter hans hjælp.

Der er også mange andre virkelig behjælpelige amino’er og ligeledes mange tak til jer :)



Til John Hannover:

Hvis du vil sende mig din adresse i en privat besked vil jeg gerne sende dig et gaverør med Johan Bülow Lakrids - en tak for din hjælp i løbet af dette året.

Jeg ønsker i denne forbindelse alle amino’er et rigtig godt nytår!

 

Ps.

Jeg er i løbet af året gået fra at være hjemløs til at omsætte for lidt over en halvmillion med en rigtig god avance – du kan læse meget mere om det, samt mig og iværksætteri på min nyoprettet blog. MichaelHelboeTrolle.dk (alle indlæg er ikke færdiggjort og offentliggjort endnu, men det bliver de med lynende hast) – tager meget gerne imod ris/ros.

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Trolle:
derfor vil jeg kraftigt anbefale dig, at du i det mindste sender din tak til John Hannover via dette indlæg

Tusinde tak John og godt nytår til alle derude :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, tusind tak til John. Jeg har virkelig lært meget af ham, når man tænker på at jeg før INTET vidste om tal i forbindelse med virksomhed. Og så er han skide rar! :)

Godt nytår til John, og alle andre aminoer! 

/Nicolaj

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, præcis. Han er altid positiv, rar og ekstremt hjælpsom. Det skal ikke gå ubemærket hen :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt spændende historie omkring i år Michael. Godt gået. :) jeg har selv stået i en lignende situation. Følger helt sikkert med på din blog.

/Nicolaj

Fra København
Tilmeldt 25. Dec 14
Indlæg ialt: 75
Fra  Universe of Games Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt gode ide.

Men jeg vil nu grene takke for alt den hjælp jeg har fået af alle herinde, denne side er bare et rigtigt godt sted at få information.

Godt at der er danske sider som denne (Ja, jeg er ordblind, så det har STORT betyden for mig)

Kan I nu alle ha et godt nytår.

Mange glade hilser Nikolaj

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først tillykke til dig Michael Trolle med din succes, det er dejlig læsning.

Og så tak til John for hans enorme hjælp her på Amino.

Og et ligeså stort tak til alle jer andre på Amino som er med til at hjælpe andre.

Mvh Brian

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du ha', Nicolaj Gajhede :) Følg endelig med og kommentér(håber indlæggene er forståelige, det er gået ekstremt hurtigt at få banket dem sammen - de bliver finpudset undervejs) - jeg vil utrolig gerne høre din historie :)


Nikolaj: Tak og ja, det er mange meget behjælpelige personer herinde - det er fantastisk :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46453
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Tak så meget - Det er faktisk lidt sådan en balance - hvor nogen kan mene jeg svarer for meget - men det er ikke for at stoppe andres svar, blot for at se, om trådstarter kan komme hurtigt videre

Ha et super Nytår

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak. Når man opretter en tråd håber man også på et svar hurtigst muligt og derfor er det fedt - det er ligeledes også lækkert med svar fra forskellige personer - med mindre det er en sag der kun er et rigtigt svar på :)

Godt nytår, John!

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)