Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan din virksomheds hjemmeside klare testen?

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg har nu læst hele debatten igennem, og må erkende at jeg har fået udtrykt mig på en måde i starten af debatten, så det måske ser ud som om jeg kun anbefaler linkudveksling i formen 1 – 1. Det er en fejl, og som tidligere nævnt så anvendes sætningen:  strategi for linkudveksling, i selve testen. Med ordet strategi  menes selvfølgelig at alle muligheder for udveksling af links skal overvejes. Der er ikke meget strategi ved 1 -1 linkudveksling.

Og Thomas – derfor taler du selvfølgelig med store bogstaver, og til dels også i andre der har deltaget i debatten, fordi i jo selvfølgelig ikke kan forstå at jeg så hårdnakket bliver ved med at forsvare linkudveksling forstået som 1 – 1. Og jeg forsvarer fordi jeg ikke kan forstå at i ikke kan forstå at en strategi med linkudveksling er mere end 1 –  1, og ud fra teksten inde på testen – og ikke med bevisthed om ovennævnte fejl her på debatten. Den har jeg overset.

Jeg skal derfor beklage mit forrige indlæg i denne tråd, for den del som omfatter Thomas. Se venligst bort fra den.

I aftes ændrede vi testen så det uheldige ordvalg – linkudveksling – der  nemt kan misforståes, nu benævnes Links. Grunden til valget af ordet linkudveksling i sin tid – var dels at der er et punkt der hedder Links i testens punkt 1 – specifikationer og standarder, og fordi udveksling af link er mange ting, f.eks. 1 – 1 (kun få og gode specielt gode links – hvis det anvendes), penge for links til siden, rigtig godt indhold som andre får lyst til at linke til osv.

Jeg må konkluderer testen måske nok skal være mere uddybbende. Må arbejde på hvordan vi får det ordnet.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:48

Netop hjemvendt fra SMX Stockholm - derfor først svar nu. Og jeg har ikke så meget at svare... Men godt at udvikle videre - og hvem har også nogensinde set en version1.0, der ikke skulle udvikles...?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:28

Det her er sgu godt nok en af de morsommeste debatter jeg har set på Amino længe. Jeg vil dog nøjes med at tilføje et par ting i denne omgang:

1) Jeg må (igen) give Thomas helt ret i hans kritikpunkter

2) Jeg vil også gerne prale lidt af min uddannelse - jeg har gennemført 9. klasse med glans! Jeg tror det er den egentlige grund til min internationale succes med SEO :)

Tilmeldt 27. Oct 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 07:17

Hej Mikkel,

Hvis du har tid til at gennemse testens punkter under afsnittet om søgemaskineoptimering - ja så kunne jeg godt tænke mig at få dine kommentarer til testen.

Testen skal selvfølgelig være til gavn for brugerne.Testen er ikke ment som en komplet opskrift på SEO, men mere som en indikator for om der er iværksat tiltag for søgemaskineoptimering.

Så hvis du har kommentarer til forbedringer af testen, eventuelt nye punkter, så er de velkomne. Dette gælder selvfølgelig også for andre brugere her på Amino.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 01:05

Hej Lars

Jeg har prøvet jeres test og jeg syntes ikke jeg blev ikke så meget klogere som jeg havde håbet. Grunden var at jeg selv skulle indtaste alle oplysninger og dermed fik indsigten undervejs og ikke gennem jeres rapport. Det er egentligt synd. Desuden kan man vist kun besvare spørgsmålene hvis man ved hvad man har med at gøre - og dermed har "håndteret sagerne" allerede.

Prøv  at se denne test http://www.instans.dk/index.php?pageid=73. Her indtaster man siden og får en rapport. Den er noget nemmere at gå til. Men måske er målgruppen en anden?

Tak fordi du delte din test med os.

Hilsen Louise E

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)