Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UnoEuro eller Meebox

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:

Patrick - Meebox:
Vi kan sagtens leve op til din krav, men det forudsætter et professionelt webhotel.

Jeg takker for din ene stjerne. Det må jo stå skidt til over hos jer når i ikke kan tåle at man anbefaler jeres konkurrenter ?.

Dit svar er så heller ikke meget bevendt. Hvis du ikke mener jeres billige webhoteller er egnet til webshops, hvorfor er det så lige at i har one click installer med webshops på dem ?. Og er jeres pro hoteller blevet hurtiger end de billige ?. Ja ellers er man jo lige dårligt stillet uanset hvad man vælger hos jer.

Du får én stjerne fordi du ikke forholder dig til trådstarters indlæg og fordi det eneste du har bidraget med er (allerede) at køre det ud på et sidespor. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Patrick - Meebox:
Du får én stjerne fordi du ikke forholder dig til trådstarters indlæg og fordi det eneste du har bidraget med er (allerede) at køre det ud på et sidespor. 

Jeg henviser ham til et meget fornuftigt alternativ ( som han så også kigger på ) Så den eneste der ikke vil forholde sig til noget, må da være dig selv ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jimscheel:
Derudover skal der selvfølgelig gerne være daglig backup og helst fri trafik ;)

Hej "jimscheel"

Fri trafik finder du ingen steder, dem som reklamerer med dette, lukker dig ned hvis de mener der er misbrug, ellers kunne youtube.com jo i princippet flytte til et webhotel med fri trafik, og det går nok ikke :-).Vi er ikke her for at fiske dig som kunde, men synes alligevel du skulle prøve hastigheden på disse sites:

http://www.marineconservationphilippines.org (har Kim Tezlaff optimeret)

http://www.boligblog.com/

http://www.knib.dk/

som alle er WordPress sites. Du kan evt. prøve på

http://tools.pingdom.com/fpt/

i settings vælger du Amsterdam for at teste fra Europa. Prøv et par gange for at få et korrekt resultat, nogle gange er DNS serveren hos pingdom lidt langsom i optrækket.

Mvh WebHosting A/S

Fra Vipperød
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke selv prøvet UnoEuro, men jeg har været kunde hos Meebox masser af gange, og det har de virkelig gjort godt.

Supporten svare dig i løbet af ingen tid, og de er rare og flinke.

Så jeg ville sige Meebox.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtig mange gode valg og rigtig mange dårlige, vi har selv været meget omkring og bruger primært Magento der stiller store krav til hastighed på serveren.

Hurtig loadtid er f.eks. hosting4real.net og chosting.dk - vi bruger begge og er meget glade for dem.

Begge steder håndteres service rigtig godt og begge steder er der cpanel med 1 click-install.

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Michael:

Patrick - Meebox:
Du får én stjerne fordi du ikke forholder dig til trådstarters indlæg og fordi det eneste du har bidraget med er (allerede) at køre det ud på et sidespor. 

Jeg henviser ham til et meget fornuftigt alternativ ( som han så også kigger på ) Så den eneste der ikke vil forholde sig til noget, må da være dig selv ?.

Lad os sige det. Så det du bidrager med er reklame for en anden virksomhed. Fair nok! Skal vi komme tilbage til at hjælpe trådstarter med det der konkret bliver spurgt om? :-)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har ærlig talt svært ved at se problemet i Michael henviser til alternativer - det gør jeg også gerne selv, det handler vel egentlig om at hjælpe trådstarter og ikke så meget andet.

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas:

Jeg har ærlig talt svært ved at se problemet i Michael henviser til alternativer - det gør jeg også gerne selv, det handler vel egentlig om at hjælpe trådstarter og ikke så meget andet.

Det er der intet forkert i. Men når man på ingen måde forholder sig til trådstarters indlæg og bare slynger et firmanavn ud, uden i det mindste at argumentere for/imod, så er det forkert. Men lad os nu ikke diskutere det, men hjælpe trådstarter (på en god måde) i stedet.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan helt klart anbefale Meebox, deres chat funktion samt deres kundeservice er super godt :)

God påske til alle.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Jeg vil helt klart anbefale dig Unoeuro. Jeg har før i tiden brugt Meebox, men det sidste stykke tid, så har Unoeuro bare været bedre.

Hvis du benytter dig af en rabatkode, så kan du få 3 måneder gratis oven i dit køb hos Unoeuro. Du kan finde rabatkoden her: www.simonrohde.com/unoeuro-rabatkode/

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)