Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UnoEuro eller Meebox

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:

Andreas Juhl Jakobsen:

Meebox har en fantastisk support, men desværre er de ikke tilgængelige 24/7 ligesom one.com er :-(

Næ, men til gengæld tilbyder vi support i de timer af døgnet hvor du er vågen - dansk support, vel at mærke. ;-)

Ikke altid.. Er tit vågen mellem jk 00-04 og der er i nu ikke online. Der var på et tidspunkt hvor i have database fejl på serveren som jeg sendte support ticket afsted ved 3 tiden og fik svar ved 9 tiden som jeg husker det.

Der kan det være en fordel med 24/7 support, men spm. er hvor ofte har man udover når webhotellets servere fejler brug for support. Men overvågning på db er nu alligevel en god ting.

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stødt panden mod en mur hos Meebox, som jeg ikke ved om eksisterer hos UnoEuro. (eller andre af de nævnte)

Det viser sig at jeg har 20 Entry Processes til rådighed på mit webhotel 2 hos Meebox.
Som jeg fik det forklaret, så betyder det at webserveren kan håndtere 20 samtidige forbindelser.
Citat fra supporter "Sider med flere billeder, css og javascript filer vil bruge flere EPer per besøgende end sider der kun er opbygget af en enkelt fil."

Jeg har et par gange oplevet at ramme loftet, og ALLE mine sider går ned indtil EP falder til under 20.
Her er statistikken for de sidste 24 timer:
You have reached entry processes (number of simultaneously running php and cgi scripts, as well as cron jobs and shell sessions) limit 8 times
 

Hvis du skal arbejde med en seriøs hjemmeside, skal du undersøge ALLE aspekter af hvori begrænsningerne ligger.

Jeg vil stadig anbefale Meebox, men ikke til 20 websites på samme hotel eller et stort money site.
Jeg har webhotel 2 oprettet før Meebox reducerede indholdet.

Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vrøvl, Unoeuro har både chat support og gratis email, jeg er ovenud tilfreds med dem....

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hos 1902 arbejder vi sammen med mange forskellige hosting firmaer i Danmark. Meebox er nok den virksomhed vi helst arbejder sammen med fordi:

1. De er hurtige og hjæpsomme hvis der er problemer eller vi har brug for hjælp.

2. De vil hjælpe, også uden for arbejdstiden hvilket er lige i vores ånd.

3. Man føler sig rigtig velkommen i virksomheden.

4. Behagelige og venlige overfor vore Filippinske medarbejder.

Med venlig hilsen,

Peter

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Mølholt :

Jeg er stødt panden mod en mur hos Meebox, som jeg ikke ved om eksisterer hos UnoEuro. (eller andre af de nævnte)

Det viser sig at jeg har 20 Entry Processes til rådighed på mit webhotel 2 hos Meebox.
Som jeg fik det forklaret, så betyder det at webserveren kan håndtere 20 samtidige forbindelser.
Citat fra supporter "Sider med flere billeder, css og javascript filer vil bruge flere EPer per besøgende end sider der kun er opbygget af en enkelt fil."

Jeg har et par gange oplevet at ramme loftet, og ALLE mine sider går ned indtil EP falder til under 20.
Her er statistikken for de sidste 24 timer:
You have reached entry processes (number of simultaneously running php and cgi scripts, as well as cron jobs and shell sessions) limit 8 times
 

Hvis du skal arbejde med en seriøs hjemmeside, skal du undersøge ALLE aspekter af hvori begrænsningerne ligger.

Jeg vil stadig anbefale Meebox, men ikke til 20 websites på samme hotel eller et stort money site.
Jeg har webhotel 2 oprettet før Meebox reducerede indholdet.

Det er en begrænsning vi har på webhotellet, for at et webhotel ikke skal løbe løbsk og optage alle serverens ressourcer, og derved "genere" andre brugere. Hvis du har det her problem, så vil jeg anbefale at du kontakter os, så at vi kan se, om der er noget vi kan gøre for at afhjælpe problemet eller om du skal op i en større løsning. :-)

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:
Hvis du har det her problem, så vil jeg anbefale at du kontakter os, så at vi kan se, om der er noget vi kan gøre for at afhjælpe problemet eller om du skal op i en større løsning. :-)

Der ligger allerede en ticket (tid=715578) fra i går, hvor jeg har snakket med Lotte og Martin :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Mølholt :

Patrick - Meebox:
Hvis du har det her problem, så vil jeg anbefale at du kontakter os, så at vi kan se, om der er noget vi kan gøre for at afhjælpe problemet eller om du skal op i en større løsning. :-)

Der ligger allerede en ticket (tid=715578) fra i går, hvor jeg har snakket med Lotte og Martin :-)

Vi har flyttet en kunde fra Meebox, som var begyndt at bruge alt deres CPU på et pro hotel. Det kørte bedre hos os på trods af, at vi også har begrænsninger. Men det kørte stadig ikke perfekt.

Så gik vi i samarbejde med kunden ind og optimerede diverse steder, og nu kører det ret fint. På et tidspunkt vil de selvfølgelig blive nødt til at blive opgraderet til en større løsning som VPS eller lignende, men min pointe er, at man kan smide en masse hardware efter det, men ofte kan du også få ret meget ud af, at optimere på siderne, og evt. hvis der er flere sider per hotel putte de mest ressourcekrævende sider over på deres eget hotel.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer - Serverfruit:

Kristian Mølholt :

Patrick - Meebox:
Hvis du har det her problem, så vil jeg anbefale at du kontakter os, så at vi kan se, om der er noget vi kan gøre for at afhjælpe problemet eller om du skal op i en større løsning. :-)

Der ligger allerede en ticket (tid=715578) fra i går, hvor jeg har snakket med Lotte og Martin :-)

Vi har flyttet en kunde fra Meebox, som var begyndt at bruge alt deres CPU på et pro hotel. Det kørte bedre hos os på trods af, at vi også har begrænsninger. Men det kørte stadig ikke perfekt.

Så gik vi i samarbejde med kunden ind og optimerede diverse steder, og nu kører det ret fint. På et tidspunkt vil de selvfølgelig blive nødt til at blive opgraderet til en større løsning som VPS eller lignende, men min pointe er, at man kan smide en masse hardware efter det, men ofte kan du også få ret meget ud af, at optimere på siderne, og evt. hvis der er flere sider per hotel putte de mest ressourcekrævende sider over på deres eget hotel.

Så konklusionen må være, at græsset ikke altid er grønnere på den anden side - det nytter ikke at flytte udbyder. Man bør først og fremmest kigge på optimering af sin egen side. Hvis det ikke er tilstrækkeligt, så skal man overveje at opskalere.

Som vi plejer at sige: En side kan aldrig afvikles hurtigere, end koden tillader. :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:

Kristoffer - Serverfruit:

Kristian Mølholt :

Patrick - Meebox:
Hvis du har det her problem, så vil jeg anbefale at du kontakter os, så at vi kan se, om der er noget vi kan gøre for at afhjælpe problemet eller om du skal op i en større løsning. :-)

Der ligger allerede en ticket (tid=715578) fra i går, hvor jeg har snakket med Lotte og Martin :-)

Vi har flyttet en kunde fra Meebox, som var begyndt at bruge alt deres CPU på et pro hotel. Det kørte bedre hos os på trods af, at vi også har begrænsninger. Men det kørte stadig ikke perfekt.

Så gik vi i samarbejde med kunden ind og optimerede diverse steder, og nu kører det ret fint. På et tidspunkt vil de selvfølgelig blive nødt til at blive opgraderet til en større løsning som VPS eller lignende, men min pointe er, at man kan smide en masse hardware efter det, men ofte kan du også få ret meget ud af, at optimere på siderne, og evt. hvis der er flere sider per hotel putte de mest ressourcekrævende sider over på deres eget hotel.

Så konklusionen må være, at græsset ikke altid er grønnere på den anden side - det nytter ikke at flytte udbyder. Man bør først og fremmest kigge på optimering af sin egen side. Hvis det ikke er tilstrækkeligt, så skal man overveje at opskalere.

Som vi plejer at sige: En side kan aldrig afvikles hurtigere, end koden tillader. :-)

Den er jeg nu ikke helt enig i. Sitet kørte bedre ifølge WebPageTest.org. At det så ikke var tilstrækkeligt er en anden sag.

Men ja, optimer, optimer, optimer. Og så opskaler.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg ikke i tvivl om, at det gjorde. Det er bare en meget lidt faktuel påstand, at komme med. Forudsætninger og parametrene kender vi jo ikke noget til. :-)

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)