Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UnoEuro eller Meebox

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Unoeuro er sikkert fint til Wordpress - loadtider på Unoeuro med Magento er 3-5 sek. og det er bare ikke godt nok.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anders Nielsen:

UnoEuro har ikke chat support. Man skal betale ekstra for at få e-mail tilknyttet sit domæne (det har jeg de facto måttet). UnoEuro har domicil, vistnok i Luxembourg, og de priser der opgives er ex moms. Som begynder ud i "hosting talk" har jeg haft utrolig svært ved at forstå de svar jeg får fra UnoEuro, hvor jeg må spørge flere gange for at hive et svar ud af dem, som jeg kan forstå.

Lige for at rette nogle misforståelser: UnoEuro har domicil i Skanderborg, Danmark. Der er dansk moms på faktura. Alle vores servere står også i Danmark. Alle priser er oplyst inkl. moms :)

Vi har faktisk også chat support, den er bare på påskeferie lige nu ;) Normalt henviser vi dog til vores ticket system, som praktisk talt er lige så hurtig som chat :)

Vi har rigtig mange kunder som kører WooCommerce uden problemer, W3 Total Cache plugin'et er din ven :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Vælg Unoeuro. De har en hurtig kompetent support, et simpelt og lækkert kontrolpanel også er det simpelthen i min verden. Danmarks bedste webhost. 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Både Unoeuro og Meebox er efter min mening rigtig gode valg. Jeg bruger dem begge, men vil dog nok anbefale et Meebox prohotel, i dit tilfælde.

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer:
Lige for at rette nogle misforståelser: UnoEuro har domicil i Skanderborg, Danmark. Der er dansk moms på faktura. Alle vores servere står også i Danmark. Alle priser er oplyst inkl. moms :)

Hmm, det undrer mig lidt, men jeg kan selvfølgelig huske forkert.

Nu står der Skanderborg, på jeres hjemmeside.

Men hvorfor, som ved fx faktura 203919 opkræver i betaling i Euro med 0 % i moms.

Se vedhæftede.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Nielsen:

Men hvorfor, som ved fx faktura 203919 opkræver i betaling i Euro med 0 % i moms.

Fordi på det tidspunkt handlede du med vores selskab i Luxembourg. Hvis du laver en ny betaling (og angiver dansk adresse), så handler du med vores danske selskab, med dansk moms.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tom Sommer:
Fordi på det tidspunkt handlede du med vores selskab i Luxembourg. Hvis du laver en ny betaling (og angiver dansk adresse), så handler du med vores danske selskab, med dansk moms.

På det tidspunkt, for handlen, havde jeg adresse i Danmark. Den samme adresse som jeg havde i dag.

fakturaen, online i jeres system under "Administration", står der nu, i dag d. 15/4, at jeres adresse er i Skanderborg.

Og altså, at fakturaen er udstedt fra en virksomhed i Skanderborg, i euro, med 0 % i moms.

/anders

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Nielsen:

På det tidspunkt, for handlen, havde jeg adresse i Danmark. Den samme adresse som jeg havde i dag.

Ændringen er lavet efter du betalte fakturaen :) Fejlvisningen af adressen på den er rettet.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Ringsted
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 109
Fra  HoneyWeb Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan også kun anbefale azehosting :-)

Har brugt dem på utallige opgaver snart og en lige nem process hver gang.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

WebHosting Support:

jimscheel:
Derudover skal der selvfølgelig gerne være daglig backup og helst fri trafik ;)

Hej "jimscheel"

Fri trafik finder du ingen steder, dem som reklamerer med dette, lukker dig ned hvis de mener der er misbrug, ellers kunne youtube.com jo i princippet flytte til et webhotel med fri trafik, og det går nok ikke :-).Vi er ikke her for at fiske dig som kunde, men synes alligevel du skulle prøve hastigheden på disse sites:

http://www.marineconservationphilippines.org (har Kim Tezlaff optimeret)

http://www.boligblog.com/

http://www.knib.dk/

som alle er WordPress sites. Du kan evt. prøve på

http://tools.pingdom.com/fpt/

i settings vælger du Amsterdam for at teste fra Europa. Prøv et par gange for at få et korrekt resultat, nogle gange er DNS serveren hos pingdom lidt langsom i optrækket.

Mvh WebHosting A/S

Der er jeg ikke helt enig med dig.

Det er muligt at få så hurtige internetforbindelser i dag at det faktisk er serverens egen hastighed som sætter begrænsningen.

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)