Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 28 ud af 34 (335 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har en aftale med yourpay på www.magic4eyes.dk og www.ok-linser.dk inser.dk og www.magic4eyes.no og pt bliver pengene overført helt regelmæssigt til min konto.

Der har været og er stadig mange udfordringer og holder løsninger de øje med antallet af forladte kurve i webshop mm.

De er et ny startet firma med mange udfordringer og jeg har valgt at give dem ret lang snor da deres løsning (ingen faste gebyrer) passer perfekt til mine shops og deres omsætning mm og da der ikke rigtig findes andre enkle og velfungerende løsninger.

Jeg har længe brugt PayPal men er efterhånden godt trætte af dem.

Så jeg håber virkelig at yourpay klarer skærene og overlever og har lige som andre også kommet med en række input til forbedringer.

Lad os håbe at det ender godt og jeg hænger foreløbig på.
Mvh Henrik

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Pedersen:
Vi får åbenbart ikke vores penge. Først Ewire og nu Yourpay...Trist
det VED vi jo ikke. Vi VED du har svært ved at få kontakt og ikke mener at få penge til tiden - men du må ikke erklære folk konkurs hvis de ikke er det. Hvis de bare har noget teknisk problem (eller er fjollede nok til at tage på skiferie og lade forretningen sejle lidt i den uge) så kan du blive erstatningsansvarlig for at gå og erklære dem konkurs som du også tidl. i tråden indikere.

Yourpay har "altid" været beskrevet som lidt svære at få forbindelse med - også i hele den tid jeg har fulgt dem her - i alle fald i ganske mange indlæg, men konkurs har de ikke været

Jeg kan IKKE svare på om de er på vej ned ad den vej, blot se at de IKKE er erklæret konkurs og der er heller ikke nogen, hverken direktion eller bestyrelse som er fratrådt (ofte vil bestyrelsen hurtigt træde ud hvis de ser det går den vej)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Albertslund
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Gustrado.com Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Så må jeg dementere min udtalelse om de kan være gået konkurs.

Hvor ser du om en bestyrelse er trådt ud ?

Vh

Claus

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke undlade at ”fare i blækhuset”. I begyndelsen var jeg indædt kritiker af Yourpay, fordi de forsøgte at sælge et produkt, som de ikke havde og heller ikke kunne skaffe. Det kan man simpelt ikke. Når man ønsker at starte en betalingsgateway, må man vente til man er klar til at kunne udbyde ydelsen.

Så fik de (Yourpay) det langt om længe op at køre og det fungerede. OK – tænkte jeg, de skal da have en chance til. Derfor tilgav jeg dem.

Men nu er min tålmodighed bristet. I løbet af december 2014 holdt systemet simpelthen op med at fungere i min butik. Jeg gjorde Yourpay (Matthias Gayhede) opmærksom på problemet og forklarede ham at jeg måske kunne have mistet kunder på den konto. Han lovede højt og helligt (Matthias Gayhede) at få det til at virke hurtigst muligt. I skrivende stund virker det fortsat ikke og jeg har derfor for længst fjernet Yourpay som betalingsgateway fra min shop. Hvad værre er – for Yourpay, jeg agter ikke på noget tidspunkt at genoptage samarbejdet.

Det er jeg i bund og grund ked af, men jeg kan altså ikke holde til at samarbejde med en flok amatører.

Skal man drive en betalingsgateway, skal sørge for at ALT fungerer døgnet rundt 365 dage om året, år for år. Det kan Yourpay ikke. Jeg gætter på at man nu vil undskylde sig med begyndervanskeligheder, eller også er det virkelig gået konkurs, og det er jeg ligeglad med. Jeg har ikke penge i klemme hos dem.

Mit råd: Drop Yourpay og find en anden løsning hurtigst mulig. Jeg bruger fx

https://www.paymill.com/de/?_ga=1.145222132.1162774233.1397462239

Det fungerer ganske udmærket med god service på engelsk eller tysk. Så er der jo også PayPal  - en del kunder vil gerne bruge det.

Til en lovende ung mand som Matthias Gayhede har jeg det gode råd: Kom væk fra det firma hurtigst muligt, ellers ender du med et dårligt rygte og ingen vil ansætte dig nogensinde mere.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Woodfashion.dk Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre som heller ikke får deres penge fra Yourpay?

Jeg har nogle udbetalinger der hænger, og kan ikke komme i kontakt med dem. 

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 67
Fra  Fisk på krogen Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, desværre også her - har faktisk ellers været ret tilfreds :)

http://fiskpaakrogen.dk - fiskegrej og beklædning til gode priser! 

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Woodfashion.dk Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, Niller93. Det samme her, har også været ok tilfreds. Har du hørt noget om hvad det skyldes?

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 67
Fra  Fisk på krogen Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, slet ikke - kan heller ikke få kontakt til dem 

http://fiskpaakrogen.dk - fiskegrej og beklædning til gode priser! 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidst jeg fik en udbetaling fra YourPay var d. 27-02-2015. Jeg mener at der til tider kan gå 10-14 dage før udbetalingen kommer.

Mvh.

Tobias

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Side 28 ud af 34 (335 indlæg)