Hej Mathias.
Endnu en dag hvor i ikke tog tlf. Det er der sikkert en grund til, men det er bare en af flere dage i rækken. Det ses tidligt herinde og på Trustpilot at det ikke kun rammer os. Jeg skrev til dig du f.eks. kunne bruge det tlf. pasnings firma vi bruger, nordiccall.dk, for at give dine kunder en bedre service, men det har i ikke valgt.
Jeg har ringet siden kl. 10,00 for at bede om hjælp, ringet flere gange, indtastet mit tlf. flere gange så i kan vender tilbage som i siger.
I svarer ikke tilbage.
Så er det letter eller billiger at lade kunde ringe forgæves. En trist holdning i har.
Jeg har også sendt en mail, hvor jeg beder om en straks forklaring på hvorfor vi ikke modtage penge vi har til gode. I har heller ikke svaret på denne mail.
Vi tilbød jer faktisk også vores chek out, efter vi havde lavet den om, gratis, da jeres mildest talt er noget tam. Den står på engelsk, som jo er perfekt til danske webshops (læs ironien her) her vendte i aldrig tilbage hvilket i heller ikke skulle, men kom nogen og tilbød mig noget gratis, ville jeg da lige sige ja eller nej tak.
Nok om det: Det var nu mere så andre kunne se hvor ligeglade i er med jeres kunder.
Jeg har ringet dels for at bede om hjælp til betalingsmodul, da det laver fejl hos kunder. De tror de betaler, men bliver sendt tilbage og skal starte forfra. Det har koster nogle ordre i dag. Det virker som om det er Dankort der er et problem med ved betalingen.
Derudover:
I har igen, ikke udbetalt penge som i lover. I må været gået konkurs, tænker jeg. Det passer også godt med at i ikke tager tlf.
Vil du bekræfte at i er gået konkurs, og hvis i ikke er gået konkurs, hvorfor i så ikke ringer tilbage, og hjælper jeres kunder, samt ikke udbetaler de penge vi har til gode.
Hilsen
Claus