Jeg sammenfatter lige mine punkter 1, 2, 3, 4 og 5 i en linje. Du har aldrig haft med online kundeservice at gøre, og alligevel vil du rådgive folk til det der? Du er godt klar over, at kunderne i langt de fleste tilfælde vil være pisse ligeglad ik? Så ender du stadigvæk med lorten + du risikerer endnu flere indlæg online, fordi kunden føler sig truet og presset. Det er totalt fail, og en simpel sag kan eskalerer fuldstædig med sådan en form for kundeservice... Men fair nok, jeg har skrevet, hvordan undertegnede ville takle sådan en situation, og så må den enkelte læser selv afgøre, hvordan og hvorledes han/hun vil gøre, hvis problemstillingen opstår... :) |
Jo, det har jeg faktisk haft en del med at gøre, både BtB og BtC. Men jeg skal indrømme, at jeg aldrig har været ude for at kunder (eller andre) lyver om mig, så jeg blev nødt til at gøre som jeg skriver, jeg ville gøre. Og trådstarter må jo tage et hvilketsomhelst råd, og som jeg læser andre indlæg, så er trustpilot ikke ligefrem de nemmeste at "danse med". Men nu ved jeg ikke om det er en simpel sag og hvad der i givet fald er at kunden angiveligt har løjet om, det kunne måske være rimeligt at trådstarter gav sit besyv med om det, hvor alvorligt det er?Fashion-Seller:Du har aldrig haft med online kundeservice at gøre, og alligevel vil du rådgive folk til det der? Du er godt klar over, at kunderne i langt de fleste tilfælde vil være pisse ligeglad ik?