Ja, jeg bliver nødt til at bruge nogenlunde samme ord. Selvom jeg ikke har taget direkte del i debatten, så har jeg sendt en privat besked til trådstarter for 3 dage siden, da tråden blev startet. Min besked indeholder nogle af de spørgsmål andre har stillet. Hvis det er så magtpålæggende at finde en partner, skulle jeg mene at man tjekker sin indbakke, og svarer på de beskeder man får. Det hele er efterhånden blevet mere og mere kryptisk, og jeg er nødt til at se i øjnene, at muligheden for at blive klog på dette, ikke er til stede......så jeg trækker mig bestemt også. Håber du får held med det, og finder en partner der forstår dig. |
Henrik AP:Det hele svarer til at en person går på gaden og ser en 1000 lap der ligger på asfalten ...
Metaforer er en vanskelig størrelse.
Hvis din metafor skulle holde, skulle det skriftlige forlæg, som du fremlægger være helt klart og utvetydigt. Det er det ikke.
Derfor svarer det hele nærmere til, at der muligvis ligger en tusindlap blandt alle de brugte aviser i containeren på genbrugspladsen.
Jeg gider ikke hente den, fordi ham der siger, at han har lagt den der ikke ligner én der råder over en tusindlap.
Henrik AP:og jantelov lever.
Sådan noget vrøvl.
Det har intet med Jantelov at gøre, at man vælger nogle kriterier, som man bruger, når man vurderer potentielle projekter.
Hvis du gerne vil have hjælp til at finde en partner, bliver du nødt til at være åben over for den viden, vi giver dig.
Så længe du blot afviser viden, som går din egen forestilling imod, flytter du dig ikke, og du bliver ved med ikke at kunne finde en partner.
Venlig hilsen
Hans