Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er SEO eksperter så dygtige? Eller har Google luret dem??

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

(forslag)

Kunne være du skulle prøve at ranke på malerfirma København. For det er vel meget relevant for dig/ dit firma?

Og der er ca. 390 pr måned der søger på dette. Og pt ligger du på Google på placering 67

Du kan også vælge maler København. Der bliver søgt 480 gange pr. måned på dette. Og det er vel også en okay søgesætning for dit firma. Der ligger du pt. på plads 68.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kim Hansen:

Og der er ca. 390 pr måned der søger på dette. Og pt ligger du på Google på placering 67

Du kan også vælge maler København. Der bliver søgt 480 gange pr. måned på dette. Og det er vel også en okay søgesætning for dit firma. Der ligger du pt. på plads 68.

Jeg tror ikke det betyder så meget Kim. Ib følte sig lidt dårligt tilpas imorges, og så det bare ind på Amino og svine nogle eksperter til. Så er der sikkert nogen fra " pøblen " som giver ham ret, og der sænkes en fred inde i Ib.

Og ja tillykke med placeringerne Ib. Du gør et okay arbejde med din malerforretning, men måske i fremtiden man kunne fortsætte med det, og så respektere andre mennesker også ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:17

Oxkjær:
Om SEO ekspertene er deres egen løn værd afhænger jo i høj grad af, om deres arbejde bidrager til en øget omsætning for deres kunder, det må vel i bund og grund være det som det handler om.

Ja lige netop Yes

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Er malere deres egen løn værd. Eller har kunderne luret dem ???. Et lige så mærkelig spørgsmål som det du stiller Ib. Er du i gang med at vise hvor dygtig du er blevet til SEO, eller hvad er lige formålet med det her indlæg ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:20
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:25

Michael:
eller hvad er lige formålet med det her indlæg ?.

Få nogle gode og brugbare svar. Yes

Kunne måske overbevises om, at SEO ydelser ikke er omkostninger, men investeringer istedet ?Wink

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 14:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uha IB, du stiller de bedste spørgsmål :-) Men jeg har svaret.

Selvfølgeligt kan Google ikke sotere mennesker. Men måske de professionelle kan nogle ting som du ikke kan. Eller ved, for den sags skyld.

Når du siger "Prof" hvad definere du så som "Prof"?

Jeg har tit dem som kalder sig for såkaldte "eksperter" som ringer til mig og siger:" Åh jeg har arbejdet på den her kunde i XX tid, og jeg ved bare ikke hvad der er galt, må indrømme jeg måske ikke er den bedste"

Hvorefter jeg kan med mine mange års teknisk erfaring, kan gå ind i koden og sige, okay, hvis du lige fjerner de 302 redirects du har lavet til forsiden, så kommer placeringerne.  

Så det er ikke fordi man er prof er man er bedre eller noget, man har bare mere viden.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:51

Internexus:
Så det er ikke fordi man er prof er man er bedre eller noget, man har bare mere viden.
Yes

En interessant betragtning du der kommer med Emil !

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:17

Googles udmelding har jo fra få år siden været at ”udligne spilleområdet” og i sagens natur har der været tale om, at ændre på den måde sites rankes kontra seo optimering.

I den forbindelse kan man såmænd godt sige, at Google har luret SEO eksperterne af.

På den anden side kunne man så mod argumentere den opfattelse, med postulatet, at kun semi seo eksperter blev ramt på den konto, da de ”rigtige” eksperter allerede havde tænkt langsigtet og holistisk.

Personligt vil jeg nu mene, at Googles interne afdeling, der tager sig af den slags, udmærket er klar over hvilke knapper der trykkes på mht. ranking manipulation.

De har med andre ord, altid haft styr på hvad SEO eksperterne morer sig med.

Om eksperterne er deres egen løn værd. Tjaa nu kan man jo frit kalde sig SEO ekspert og tilbyde de underligste løsninger og timepriserne varierer voldsomt.

Så det er vist meget svært at komme med et generelt svar på.

De personer der har evnen til at få websites og shops ranket meget højt på søgeord og fraser med voldsomt mange søgninger, er uden tvivl penge værd, om deres pris for arbejdet så er i harmoni med netto indtægterne for kunden vil jo være netop spørgsmålet, hvor jeg kun kan svare for eget vedkommen JA.

Jeg kan dokumenterer det og vil ikke beskæftige mig med løsningsmodeller, hvor kunderne ikke får et direkte overskud helt nederst på bundlinjen, det lader jeg ganske enkelt andre more sig med.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 15:17

Ja billig maler, er der så 170 der søger på pr. måned. Så nu er du derop af.

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)