Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er SEO eksperter så dygtige? Eller har Google luret dem??

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hansen:
Ja billig maler, er der så 170 der søger på pr. måned. Så nu er du derop af.

Wink Ja Kim og resten får du ikke at vide. der kan jo være en SEO maler der "lurer med"

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:37

Tak Jonas JørgensenYes

Du er altid parat med seriøse og konstruktive indlæg i dette område - SEO Wink

Netop udøvere med din indstilling og holdninger, vil vel altid kunne "tjene deres løn ind" ?

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 709
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 17:31

Noget jeg har lært igennem årene på Amino er at holde sig væk fra alle dem der garanterer side 1 placeringer. Disse "eksperter" er ikke (ifølge min mening) deres løn værd for kunden. Deres smarte trick er desværre ikke helt stuerene.

Dem der har benyttet sig af disse "LETTE LØSNINGER", vil på et eller andet tidspunkt blive ramt.

Go' lørdag til alle!

BH

Lars

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:22

Lars Fjord - TRY.dk:
Noget jeg har lært igennem årene på Amino er at holde sig væk fra alle dem der garanterer side 1 placeringer. Disse "eksperter" er ikke (ifølge min mening) deres løn værd for kunden. Deres smarte trick er desværre ikke helt stuerene.

Fuldstændig enig! Geeked

Enhver der har bare den mest basale forståelse for SEO vil aldrig nogensinde garantere en side 1 placering. Såfremt nogen påstår dette ved de tydeligvis ikke hvad de snakker om Smile 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:47

Men købe SEO ydelser der på sigt ikke når side 1, er vel ikke meget bevendte ?

Wink Ligge på side 2 eller længere tilbage er vel ikke sagen ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Skrevet kl. 21:02

Selvfølgelig er det ikke sagen at købe SEO ydelser udelukkende for at indse at man stadigvæk kun ligger på side 2 - men _ingen_ kan garantere en side 1 placering, og især ikke på head keywords. Smile 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 51
Fra  Sirlig Skrevet kl. 21:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spændende spændende debat. 

Jeg har også tænkt på det, eftersom jeg har opdaget at min egen side kommer frem når man søger på "boligtilbehør". Jovist, den er allernederst, men den ER på side 1. - og dét synes jeg selv er sejt! Yes 

EDIT: Jeg har ikke brugt en SEO ekspert - jeg har brugt min egen evne til at læse fifs og idéer til søgeoptimeringen. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Skrevet kl. 21:13

Denise R.:
Jeg har også tænkt på det, eftersom jeg har opdaget at min egen side kommer frem når man søger på "boligtilbehør". Jovist, den er allernederst, men den ER på side 1. - og dét synes jeg selv er sejt! Yes 

Super godt gået! Du sniger dig også lige ind på side 1 her Wink. Hold dig opdateret så er de "sjove" placeringer indenfor rækkevidde :-)

Mvh

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  Sirlig Skrevet kl. 21:18

VIRKELIG mange tak! Jeg må se om jeg kan holde den - om ikke andet så er "sirlig" i hvert fald barmhjertigt mod mig - meeeen boligtilbehør har lidt bredde, så flere fanger mig den vej. Nu mangler jeg bare at få fat i side 1 på ordet "plakater", dét ville være vildt fedt! ;)

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  Sirlig Skrevet kl. 21:19

Simon Kragh:

Super godt gået! Du sniger dig også lige ind på side 1 her Wink. Hold dig opdateret så er de "sjove" placeringer indenfor rækkevidde :-)

Mvh

VIRKELIG mange tak! Jeg må se om jeg kan holde den - om ikke andet så er "sirlig" i hvert fald barmhjertigt mod mig - meeeen boligtilbehør har lidt bredde, så flere fanger mig den vej. Nu mangler jeg bare at få fat i side 1 på ordet "plakater", dét ville være vildt fedt! ;) 

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)