|
Tak Jonas Jørgensen
Du er altid parat med seriøse og konstruktive indlæg i dette område - SEO
Netop udøvere med din indstilling og holdninger, vil vel altid kunne "tjene deres løn ind" ?
Tak Jonas Jørgensen Du er altid parat med seriøse og konstruktive indlæg i dette område - SEO Netop udøvere med din indstilling og holdninger, vil vel altid kunne "tjene deres løn ind" ? |
Noget jeg har lært igennem årene på Amino er at holde sig væk fra alle dem der garanterer side 1 placeringer. Disse "eksperter" er ikke (ifølge min mening) deres løn værd for kunden. Deres smarte trick er desværre ikke helt stuerene. Dem der har benyttet sig af disse "LETTE LØSNINGER", vil på et eller andet tidspunkt blive ramt. Go' lørdag til alle! BH Lars |
Fuldstændig enig! Enhver der har bare den mest basale forståelse for SEO vil aldrig nogensinde garantere en side 1 placering. Såfremt nogen påstår dette ved de tydeligvis ikke hvad de snakker om |
CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil.
Men købe SEO ydelser der på sigt ikke når side 1, er vel ikke meget bevendte ?
|
Selvfølgelig er det ikke sagen at købe SEO ydelser udelukkende for at indse at man stadigvæk kun ligger på side 2 - men _ingen_ kan garantere en side 1 placering, og især ikke på head keywords. |
Spændende spændende debat. |
Super godt gået! Du sniger dig også lige ind på side 1 her Mvh |
VIRKELIG mange tak! Jeg må se om jeg kan holde den - om ikke andet så er "sirlig" i hvert fald barmhjertigt mod mig - meeeen boligtilbehør har lidt bredde, så flere fanger mig den vej. Nu mangler jeg bare at få fat i side 1 på ordet "plakater", dét ville være vildt fedt! ;) |
Super godt gået! Du sniger dig også lige ind på side 1 her Mvh
|