Jeg har også tænkt på det, eftersom jeg har opdaget at min egen side kommer frem når man søger på "boligtilbehør". Jovist, den er allernederst, men den ER på side 1. - og dét synes jeg selv er sejt!
Men vil mene du stadig kan gøre en del mere omkring SEO. Eftersom du ikke har udfyldt uddybende titler, samt meta descriptions (og nogle vil mene også meta keywords) på dine sider.
Men vil mene du stadig kan gøre en del mere omkring SEO. Eftersom du ikke har udfyldt uddybende titler, samt meta descriptions (og nogle vil mene også meta keywords) på dine sider.
Og måske en del mere tekst på dine sider.
Helt sikkert! Det er jeg klar over. Jeg tror altid, at man kan gøre det en tak bedre men min bedste kilde, er klart min blog og Instagram, som giver mig meget reklame og fokus på webshoppen :-)
Dette tråd lugter af misundelse! Seo eksperter fortjener hvert eneste krone, de burde fame ikke betale skat, de er blot en gave fra gud, afskaf kongehuset lad os få Seohuset.
Helt sikkert! Det er jeg klar over. Jeg tror altid, at man kan gøre det en tak bedre men min bedste kilde, er klart min blog og Instagram, som giver mig meget reklame og fokus på webshoppen :-)
Ja helt sikkert. Men lidt optimering til Google og en hel del flere besøgende til din side ville vel ikke gøre noget?