Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i Wordpress

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Da de ufaglærte folk på Freelancer skal have flere tusinde kroner i timen for at lave en wordpress shop. Er det nok en dårlig idè.

Wink Så lad være med at hyre dem, og ansæt en med en fair timepris. Dem findes der fortsat en del af.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Har ikke fundet ud af det endnu :-)

Her er 3 du bør se inden du dør:

Syv Pund (seven pounds)
The Lovely Bones
Mr. Brooks

Hvis det skal være film der sætter gang i adrenalinet og hjernen på samme tid, ihvertfald :) 

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie - Connspire:
Hvis det skal være film der sætter gang i adrenalinet og hjernen på samme tid, ihvertfald :) 


Mange tak for tips. De er noteret :-) Normalt er jeg ikke så meget til det adrenalin-prægede, men sådan en og Jurassic Park kan godt holde mig vågen hvis intet andet virker.

Gad egentligt godt at se "The Pursuit of Happyness" igen snart. Den er i en helt anden genre. Lige til en der rammer en lille iværksætter i hjertet :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

SofieN,
Tusind tak fort tips.

Ja, der er vist ingen af dem jeg har set - eller været fristet til at se. Udover nu. Det er svært at se på beskrivelse og cover hvad der er godt.

Det vil jeg da kigge på :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Lige for at komme tilbage til emnet.

Jeg ville tage omkring 15000 til 20000 for en webshop i wordpress med logo og branding. Og det syntes jeg ikke er en stor pris. Især fordi jeg bruger langt over 20 timer på at sætte den op. Grunden til at jeg kan sætte en så lav pris er da jeg er studerende. Og jeg tror tit man overser en kvalitet fra dem der studere. Jeg oplever hvertfald der er mange der faktisk bare vil lave det de kan lide at lave. Og også har råd til at sætte en så lav en pris. Der er så også dem som lever af det og bliver nød til at tage en meget højere pris. Også er prisen jo også efter erfaring.

Grunden til at jeg selv ville vælge wordpress er ikke fordi jeg ikke kan lide de andre løsninger. Men fordi jeg kender wordpress. Jeg tror ikke det handler om hvilket system det webshoppen er bygget omkring. Men hvad man har det bedst med at arbejde i. Jeg kan dog ikke fortælle den faktiske forskel. Men jeg er da sikker på at hvert system har deres svagheder og stærke sider. Det bare ikke altid man kender dem.

Mvh.

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Kongsted Petersen:
Jeg ville tage omkring 15000 til 20000 for en webshop i wordpress med logo og branding.

Du er så et godt eksempel på det jeg skrev med at have mistet Jordforbindelsen. Du har ingen uddannelse inden for området, men forventer alligevel at få 20.000kr for noget de fleste kan lave på 5 timer. 

Hvad med at du prøvede et almindeligt arbejde i en måned. Hvor du cirka tjener det samme. Så kunne det da være du fik lidt indsigt i hvad et fornuftigt prisleje for dine "ydelser" burde være.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Så lad være med at hyre dem, og ansæt en med en fair timepris. Dem findes der fortsat en del af.

Der er desvære langt imellem dem der forstår hvad en anstændig timepris burde være. Freelancer er blevet det rene Eldorado for diverse Lykkeridder der selv mener de kan det hele.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg ville vædde en WebShop på at jeg bruger mere end 100 timer på at lave en webshop fra bunden + branding som jeg skrev. :) Måske er der nogle der kan sætte en webshop op på 5 timer men så er det ikke iorden. Der er stor forskel!

Og jeg ved ikke helt hvad du mener med et almindeligt job? Jeg tror ikke helt du forstår hvor meget tid kvalitet kræver.

Mvh.

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Kongsted Petersen:
Måske er der nogle der kan sætte en webshop op på 5 timer men så er det ikke iorden

Det kan da godt være det er i orden. Måske er de bare mere rutinerede og derfor lynhurtige. Hvorfor skal kunderne betale for at du bruger 100 timer? 

Hvis du nu skrev, at den dyre pris skyldes branding og design-delen, så ville jeg kunne forstå dig. . Men webshop fra bunden? Nej, det synes jeg er spild af tid, og ikke noget man kan tillade sig at bonne kunderne for. 

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)