Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man grine eller græde?

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper72:
Der sank denne debat ned på et meget lavt niveau, det med at kalde folk med øgenavne voksede vi fleste fra i 2-3 klasse, så kan du selv gætte hvilken bås du har sat dig i

Har sagt undskyld til Cecilie, men det er jo ikke det du hentyder til.
At lave en lille sjov en som Villy Sleepwalley.. aj come on, nu er I godt nok nærtagende.
Selv Villy tror jeg vil kunne trække på smilebåndet af den :-) 

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 10:24

Med at du er fra LA, referer jeg til dig indlæg i går "Reelt er det det kun LA......." etc. 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Skrevet kl. 10:27

Så fordi jeg er enig med noget af det de siger, så er jeg fra LA?
You got it all wrong :) 

Men bortset fra det, så er deres seneste skatteudspil jo netop det som John efterlyser, nemlig en væsentlig skattelettelse i bunden ved at hæve personfradraget.
Så på den konto er jeg helt på linje med dem. Det er den eneste måde at de som ikke er raketingeniører, også kan få en plads på arbejdsmarkedet, til en løn som virksomheder i konkurrence med andre kan betale, og som folk kan leve af.

Meget sympatisk forslag og for mig at se en rigtig vej at gå. 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Skrevet kl. 10:30

Tom P Jensen:
Med at du er fra LA, referer jeg til dig indlæg i går "Reelt er det det kun LA......." etc. 

Og det var så iøvrigt heller ikke mig....

Men det skal nu ikke ligge dig til last, det er lidt forvirrende med alle de "Jespere" :-)

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Fra  TP CON Skrevet kl. 10:43

Ja. Jeg mener du er "fra LA". Du fremfører hyppigt deres synspunkter, om du "kun" sympatiserer med dem, er sådan set ligegyldigt, for mig ser det ud som om du "kommer fra LA". Egentlig er jeg bedøvende ligeglad, nu viser du jo nok engang at du lynhurtigt, selv denne lille "side debat" om at vi skal holde en ordentlig tone, der kommer "svadaen" nok engang. Og hvis jeg må erindre, om at denne tråd startede som et oplæg til at debattere vores allesammens mentalitet/ansvarfølelse, ikke (parti)politik og bundfradrag.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Skrevet kl. 10:47

Jeg tror altså at du tager fejl af mig og en anden...

Og det var så dig der blandede parti(LA) ind i det...
Jeg skal nok forlade "din" tråd nu. 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:51

Der galpes hele tiden op om at der skal være bedre forhold for iværksættere. Hvorfor, om jeg må spørge? "Fordi det er dem vi skal leve af i fremtiden", lyder det så.

9/10 af alle såkaldte iværksættere er lykkeriddere. Den seriøse tiendedel har valgt at være iværksættere i Danmark og så må de sgu ta' det som det er, i det samfund vi i fællesskab har skabt og som et demokratisk flertal går ind for. Vil de ikke det, må de enten opgive at iværksætte, eller flytte til u-lande, hvor de kan udnytte fattige menneskers arbejdskraft. For pudsigt nok er det jo dét de ser deres eneste måde at være konkurrencedygtige på. Ferrarien skal der jo være råd til.

Og hvorfor er det så lige, at vi skal være så helvedes konkurrencedygtige på det globale marked? Det er sgu da tudetosset. Et så lille land som Danmark kan sagtens finde nicher uden for elefanternes kampplads.

Fritz

»Rid længere borte! Husk paa, vi er et helt Regiment«

- Fritz Jürgensen

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Fra  TP CON Skrevet kl. 10:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Woooppsss! Undskyld, det gør jeg, det var en anden Jesper. Men med hensyn til debatkulturen her på Amino syntes jeg måske at vi allesammen skylder at holde os til emnet som trådstarter giver. Gælder ikke bare denne debat syntes jeg. Og så må vi lige hjælpes ad med at huske at kategorien for dette forum jo er "Cafe og Hygge"...... ikke "Værtshus og slagsmål"! :-) Vi kan hurtigt få trukket hinanden "derned" hvor ingen af os vel ønsker at være, dybest set?

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 11:47

Nå da da. 

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 13:10

iVinkel:
Du skriver at der er en rød regering? Hvilken rød regering er det? En rød regering ville aldrig tillade, at (foreløbigt) 25.000 mennesker får klippet navlestrengen og kommer til at stå uden forsørgelsesgrundlag!

Du henviser til ophør af dagpengeperioden.

Det er mennesker, der har været på dagpenge i 2 år. Deres problem er netop at de har et forsørgelsesgrundlag, da de ellers ville kunne få kontanthjælp.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)