Eiiiii, en der elsker Danmark. Nu er vi to. Flere? Njeeeh ... |
jeg mener ikke at det er fint med alle at man vælger det ansvarsløse liv og tror egentligt ikke at folk der så tilmed ikke er gift med en med arbejde og er uden formue, går og morer sig så voldsomt på kontanthjælpen. Jeg mener med andre ord, at det er noget overdrevet at man bare kan gi pokker og lade sig forsørge.
Der er givet grupper som for langt får forsørgelse men jeg har ikke en kinamands chance for at bedømme om syge er syge - indvandre kvinder ærligt til rådighed osv - der må man skærpe så det sikres at ansvar betyder noget, hvis der er huller
Iværksættere tror jeg ikke på at holde hånden så meget mere under. Det er gratis at stifte personlig virksomhed og misser man og ender efter 2 år med underskud på 2 mio - ja så er de fradrag i personlig indkomst fremover, og det er vel et ganske godt samfundsbidrag til iværksætteri - omend det jo er helt i tråd med - skat af indtægt fradrag for tab
Jeg ser med andre ord mere mindre justeringer (og ser ikke mange andre end enhedslisten og i nogle fald LA) som har meget voldsomme tanker om ændringer.
Jeg ser EU lovgivning som et klart problem for mange landes velfærd desværre, et ret nyt fænomen for mig
Venlig hilsen John