Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stigende interesse for MLM

Side 14 ud af 14 (137 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 01:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mathias

Det er godt at der endelig er nogen der har fået øjnene op for MLM som en god måde at drive forretning på.

Jeg har en rigtig spændende MLM forretning jeg gerne vil præsentere for dig.

Du virker som en der vil være med til at sælge gode produkter på det danske marked og også med tiden ekspandere til udenlandske markeder.

Skyd mig en email hvis du ønsker at høre om det.

Vi har nok den bedste kompensationsplan der findes på markedet, og en portefølje med gode produkter.

Hilsen

Peder Andersen

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 17:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

4brooker:
Prøv igjen.

Jeg kan ikke rigtig se formålet.

Lige meget hvor mange forsøg jeg kaster i hovedet på dig - så vil du stadig hævde, at det ikke er godt nok, og jeg vil stadig hævde, at det er det.

Og når du så for 117. gang kræver yderligere dokumentation, så vil jeg skrive en lang smøre om, hvordan lægemiddelindustrien opererer - og hvorfor så få naturprodukter bliver testet grundigt - og så kan vi køre denne tråd op på over 500 indlæg - hvilket jeg ikke rigtig orker.

Så lad os bare sige, at der ingen beviser findes - hvis det får dig til at sove bedre om natten?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 20:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias mon så ikke selv du kan se at du er blevet tørret i røven efter jeres egen guru siger på TV2 det ikke handler om at sælge produkter. Du har tabt dine penge og har du solgt noget har du nok nu mistet dine venner

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

@Jesper72:

Operation X taler til laveste fællesnævner - det beviser din kommentar så flot:
Udsendelsen fortæller også at ham du kalder for "guru" er termineret baseret på hans "læring" - det fortæller intet om at Kyani er en ringere forretningsmulighed efter udsendelsen.

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 22:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :



Operation X taler til laveste fællesnævner - det beviser din kommentar så flot:
Udsendelsen fortæller også at ham du kalder for "guru" er termineret baseret på hans "læring" - det fortæller intet om at Kyani er en ringere forretningsmulighed efter udsendelsen.

Lasse hvis du ikke kan se de blev klædt af for åben skærm, så vil jeg gerne høre hvad du mener om at deres historie om indianerne passer ikke, sygehuset kunne ikke måle nogen forskel, en af deres topfolk sagde direkte det ikke handlede om at sælge produkter, de taber alle deres retssager i schweiz, ergo er det et ubrugeligt produkt uden nogen virkning medmindre du bor i den 3 verden og behøver vitamin tilskud. Men tror nærmere at dem som stadig hyler op er dem som købte et lotteri seddel og nu fandt ud af de ikke var vinder
Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 17:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Jeg kan ikke rigtig se formålet.

Lige meget hvor mange forsøg jeg kaster i hovedet på dig - så vil du stadig hævde, at det ikke er godt nok, og jeg vil stadig hævde, at det er det.

Nei, her tar du feil igjen. For ikke lang tid siden var jeg blant dem som trodde og mente at de kunstige søtstoffene i lettbrus var helseskadelig. Da denne meningen ble konfrontert måtte jeg sette meg inn i saken, og fant ut at jeg rett og slett hadde tatt feil. De kildene som proklamerte at aspartam var farlig var uvitenskapelige og upålitelige, og det som fantes av virkelig kvalitetsforskning konkluderte med at aspartam i de dosene som benyttes i lettbrus er langt innenfor grenseverdiene for hva som kan regnes for å være trygt. Jeg drikker fortsatt ikke lettbrus, men det er fordi det smaker helt forferdelig.

Jeg var også blant dem som lot være å ta vaksinen mot svineinfluensa, først og fremst fordi jeg med stor sannsynlighet hadde vært syk før vaksinen kom. Jeg begikk imidlertid også den enkle tabben at jeg satte likhetstegn mellom myndighetenes klossete håndtering og effekten av vaksinen. I etterkant har jeg ved å sette meg grundigere inn i saken altså skjønt at min vurdering var gal.

Vær snill å ikke avspore debatten over på aspartam og vaksiner, årsaken til at jeg nevner dette er for å illustrere at det slett ikke er slik at jeg vil avvise absolutt alt du kommer med av forskning. Det er kvaliteten på forskningen som er avgjørende, og det du har kommet med sålangt har vært av elendig kvalitet.

Allan I:
Og når du så for 117. gang kræver yderligere dokumentation, så vil jeg skrive en lang smøre om, hvordan lægemiddelindustrien opererer - og hvorfor så få naturprodukter bliver testet grundigt - og så kan vi køre denne tråd op på over 500 indlæg - hvilket jeg ikke rigtig orker.

Det trenger du ikke, det er nok konspirasjonsteorier i denne tråden allerede om du ikke skal lansere enda flere.

Fra holte
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 14
Fra  lupitadenmark Skrevet kl. 20:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hey Mathias.
Jeg arbejder med en spændende mlm forretning der er ca. 10 år gammel. Har en sund ledelse. Unikke produkter du ikke finder andet steds.
Og formegentlig den bedste kompensations plan JEG har set , i de mange år jeg har kendt til mlm.

Jeg har to , positioner til rådighed i mit team. Som begge er meget interessante.
Begge to er personer jeg troede skulle blive mine forretningspartnere , men de magtede ikke opgaven.

Idag har begge positioner ,et ret stort netværk under sig, og er derfor begge aktivt voksende allerede inden man overtager deres forretningscenter.

Der er visse krav til at jeg vil lave papir arbejdet, og få flyttet navn osv.
Kontakt til selskabet mm.

Men i første omgang drejer det sig nok osse mest om , at du fik lov at se hvad vores mlm selskab kan tilbyde dig. Og om du overhoved ville finde det interessant ..

Men da du jo efterlyste mlm samarbejde , ville jeg bare gøre dig opmærksom på muligheden

Venligst

Jacob
Side 14 ud af 14 (137 indlæg)