Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør man når alle kortindløser afviser en?

Side 3 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Frederik Knudsen:
Nææ - men nu bruger vi det selv i vores shop, og der har vi ikke haft nogle problemer overhovedet, selv med en stor ordretilgang :-)

Jeg bruger dem ikke selv, så jeg kan kun forholde mig til hvad der står.

Men når jeg nu læser alle anmeldelserne, så synes jeg det er bemærkelsesværdigt, at alle shopejerene er godt tilfredse, og alle kunderne er utilfredse.

Det ville jeg ikke turde bruge på min shop..... - Men hvis det virker for dig, så bliv endelig ved..... If it works, don't fix it!

Vi har ikke en eneste gang hørt om problemer ved betalingsdelen hos Ewire på vores shop. Og siden vi har en god ordretilgang og konverting, så er det hele som det skal være :)

- Og derfor vil jeg gerne anbefale det.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 11:56

Hej Carsten
Pas på med at vægte dine valg på hvad Trustpilot siger.
Jeg ved der bliver snydt en del med det og har selv oplevet snyd!

Personligt bruger jeg ikke trustpilot, men trækker et par referencer real life når jeg skal indgå aftaler.

De Bedste Hilsner
Ronni 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:57

Jeg vil også anbefale Ewire, til trods for anmeldelserne på Trustpilot. Jeg bruger det selv, også til at betale med, og har aldrig haft problemer af nogen art.

Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:42

I danmark findes der en håndfuld virksomheder der tilbyder muligheden for at tage imod kortbetaling, nets, teller, Euroline osv... Disse er typisk banker eller ejet af banker og giver dig muligheden for at kunne trække penge fra kundens konto. Når du har en aftale med dem om at du måtrække på kundernes kort, så har du en indløsningaftale. Når du er blevet godkendt får du et forretingsnr. af en af disse indløsere, som du derefter kan bruge hos en gateway, som Quickpay eler epay osv...Disse gateways sørger for det tekniske og sikkerheden, når du skal implementere kortbetaling på en hjemmeside.

Hvorfor det fungerer som stop klods er helt simpelt. For at få en aftale bliver man risiko og kreditvurderet, og er virksomheden hel ny uden regnskab, og er IT branchen, så er man i høj risikogruppen, og kan derfor ikke opnå en aftale, især når det gælder online butikker.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:53
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

yomama:
Hvorfor det fungerer som stop klods er helt simpelt. For at få en aftale bliver man risiko og kreditvurderet, og er virksomheden hel ny uden regnskab, og er IT branchen, så er man i høj risikogruppen, og kan derfor ikke opnå en aftale, især når det gælder online butikker.

Ja man bliver risikovurderet naturligvis. hrrrmm hrrmmmm (på samme måde som banken og dermed udfra ikke iværksættervenlige termer).

Det burde bare ikke tage 2 måneder når alt andet kan gøres forholdvis på kort tid. 
Men det handler om monopol det her. For var der konkurrence så var ventetiden også meget kortere.

Tilmeldt 18. May 13
Skrevet kl. 13:00

Der er mange faktorer der spiller ind, en af dem er hvor stor er sandsynligheden for at en shop bliver udsat for kortsvindel. Det vil sige fordi vi skal sælge de varer vi sælger, bliver straffet for, at der findes svindlere ude i verden der kan finde på at købe varer i vores shop, med stjålne kort. Det er argumentet stort set altid.

Tilmeldt 18. May 13
Skrevet kl. 13:02

I 2007 var der ingen problemer, med kortindløsning, det er efter krisen at de er blevet strenge. Vores virksomhed er datterselskab til en engelsk virksomhed. JEg kan ikke se problemet overhovedet, vi har en varelager på 500.000,-

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

yomama:

Jo men...

Det er jo på hovedet -De tænker det ikke som en stopklods .. Men som en guldgruppe til mer indtjening og det er nok sådan kernekunden man fokusere på ved sådan tiltage er firmaer med højere indtjening end den lille iværksætter -dog vil De gerne have dig om kunde så længe du selvfølgelig betaler ved kasse 1.

Så det handler ikke om hjælp eller mangle på samme -men penge!! (tror jeg)

Tilmeldt 18. May 13
Skrevet kl. 13:49

Jeg tror vi kombinerer Paypal og Ewire og giver kunderne valget.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:03

Frederik Knudsen:

Vi har ikke en eneste gang hørt om problemer ved betalingsdelen hos Ewire på vores shop. Og siden vi har en god ordretilgang og konverting, så er det hele som det skal være :)

- Og derfor vil jeg gerne anbefale det.

Så ville jeg absolut heller ikke ændre noget hvis jeg var dig.

Side 3 ud af 10 (92 indlæg)