Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør man når alle kortindløser afviser en?

Side 4 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:
Pas på med at vægte dine valg på hvad Trustpilot siger.

Det gør jeg også sjældent, men bare kunderne heller ikke ser det er det jo også fint!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:09

Ronni Larsen:
Det burde bare ikke tage 2 måneder når alt andet kan gøres forholdvis på kort tid. 
Men det handler om monopol det her. For var der konkurrence så var ventetiden også meget kortere.
Yes

Der blev denne gang debiteret 4 stjerner til Ronni !

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 15:58

yomama:
Jeg tror vi kombinerer Paypal og Ewire og giver kunderne valget.

Umiddelbart lyder det som en god idé. MEN jo flere beslutninger din kunde skal tage, ifb.m købsprocessen, jo større er sandsynligheden for, at han springer fra. Hvis han først skal til at undersøge hvad det ene og det andet er, samt måske skal oprette konto hos den ene eller den anden, så er han smuttet. Husk at både Paypal og Ewire giver mulighed for at betale uden at kunden skal oprette konto, og det er absolut at foretrække, da rigtig mange ikke ønsker dette. Andre igen, vil helt sikkert sætte pris på muligheden for at vælge, hvis de er vant til at bruge disse indløsere og har en konto.

Så det er virkelig lidt af en balancegang, at sørge for at være så informativ og ærlig som muligt og samtidig ikke forvirre kunderne med for mange valg og muligheder.

Jeg vil under alle omstændigheder anbefale dig løbende at splitteste, for at optimere købsprocessen mest muligt.  Allerbedst ville det være, at din kunde kun skal vælge betalingskort, og så leder dit shopsystem ham automatisk til den relevante betalingsmulighed.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 50
Fra  www.e-cigaret-butik.dk Skrevet kl. 22:24

Hej,

Jeg har lige fået en hos Valitor, som nystartet virksomhed. Det er et islandsk selskab som for nylig har åbnet afdeling i Danmark

Fik også ok hos Swedbank, men skulle bare komme med et budget.

Bestil din e-cigaret hos e-cigaret-butik og få super gode tilbud på både e-cigaretter og e-juice.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

yomama:
er er mange faktorer der spiller ind, en af dem er hvor stor er sandsynligheden for at en shop bliver udsat for kortsvindel. Det vil sige fordi vi skal sælge de varer vi sælger, bliver straffet for, at der findes svindlere ude i verden der kan finde på at købe varer i vores shop, med stjålne kort. Det er argumentet stort set altid.

Jeg tror ikke det er det der er problemet. Lige præcis på chargeback, er Nets jo ret godt stillet. De trækker bare pengene for købet tilbage, og fakturerer dig 250 kr. for den "service". Så lige så snart du har en indløsningsaftale er hele risikoen for salget dit, og ikke Nets's problem. Det eneste sted det kan blive et problem for dem er, hvis du ikke har penge stående på kontoen de kan trække tilbage, og der ikke kommer nogen de kan modregne i.

Så de skal nok både få deres penge, og yderligere 250 kr. for besværet. Det er bare dig der står tilbage med tabet, og en dummebøde oveni, som tak for at du gad at blive snydt, når de nu ikke magter at give shopejerne nogen form for sikkerhed,

Det må være fedt at have monopol. så man kan tillade sig den slags.

Men jeg er i hvert fald ret sikker på at det ikke er pga. kundernes svindel, at de ikke vil give dig / jer en aftale.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:36

igang:
Det må være fedt at have monopol. så man kan tillade sig den slags
Yes

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Der er godt nok mange konspirationsteoretiker i denne verden.

Faktum er jo, at Nets gerne vil have at så mange som muligt  benytter seres kort... Sådan tjener de jo deres penge. - Men ser de en risiko, så vil de selvfølgelig have den afdækket.... Lige som alle os andre.

Det samme gør sig gældende med banker.

Hvad de lige ser som risiko i dette tilfælde kan jeg jo ikke vide, jeg har jo ikke tilnærmelsesvis de samme oplysninger som Nets, men hvis de mente at alt var i skønneste orden, så var aftalen jo nok i hus allerede nu.

Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:03
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Carsten Kvist:

Der er godt nok mange konspirationsteoretiker i denne verden.

Faktum er jo, at Nets gerne vil have at så mange som muligt  benytter seres kort... Sådan tjener de jo deres penge. - Men ser de en risiko, så vil de selvfølgelig have den afdækket.... Lige som alle os andre.

Det samme gør sig gældende med banker.

Hvad de lige ser som risiko i dette tilfælde kan jeg jo ikke vide, jeg har jo ikke tilnærmelsesvis de samme oplysninger som Nets, men hvis de mente at alt var i skønneste orden, så var aftalen jo nok i hus allerede nu.

Jeg kan udfra dine indlæg læse mig frem til at du ikke har erfaringer med banker og kortindløsere, for en ny startet virksomhed, i nyere tid. i 2007 Oprettede man en virksomhed og 3 dage senere havde man en indløsningaftale. Men tiderne har ændret sig. Er du klar over hvor svært det er i dag, bare at oprette en konto for en ny startet virksomhed, ikke låne penge eller oprette kassekredit. Bare et ganske almindeligt indlånds konto, til at sætte omsætningen på. 

Der er ikke tal om konspiration, men fakta, generelt er det sådan, at finansielle institutioner har for meget magt og kan spænde ben for nye fantastiske ideer og forretninger, fordi de ikke har pligt til at samarbejde. De behøver ikke låne penge til nystartede virksomheder, men bare oprette en konto, og måske give dem muligheden for at kunne modtage betalingskort, som betaling.

Problemet er jo at de behandler en indløsningaftale som om man skulle låne penge af dem. Det er jo ikke tilfældet, virksomhederne skal blot have muligheden for at modtage betaling mode den vare og ydelse de leverer.

I en ny op-startet virksomhed skal man bruge tiden på at køre virksomheden op og koncentrere sig om driften, ikke kæmpe mod danske finansielle institutioner, der nægter at lade nye virksomheder blomstre og derved få skabt nogle arbejdspladser.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:25

yomama:
Jeg kan udfra dine indlæg læse mig frem til at du ikke har erfaringer med banker og kortindløsere

Nej, ikke ud over mit daglige arbejde i bankverdnen i de sidste 5 år.

Det er konspirationsteori, når man mener at en virksomhed gør noget for at genere en... Nets er PISSE ligeglade med vores shops... De køre gennem procedurer der er fastsat af dem selv og finanstilsynet... Ryger du ikke lige igennem deres checkliste af den ene eller den anden grund, så skal der lige pludselig meget til før du kommer ind i varmen.

Hverken bankerne eller Nets prøver at chikanere dig, de prøver bare at drive en sund forretning.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:
Hverken bankerne eller Nets prøver at chikanere dig, de prøver bare at drive en sund forretning.

Wink Hvor har du belæg og dokumentation for denne påstand ?

Kan ellers stort set hver eneste dag hører om i diverse medier om  bankers m.m. forsøg på at standse vækst grundet deres kreditpolitik.  

Side 4 ud af 10 (92 indlæg)