Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlinks - nofollow

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:

Mikkel deMib Svendsen:

Jesper Sølund:
Der er godt nok gået inflation i at linke til det indlæg.

Nu behøver Google's medarbejdere jo ikke at sidde lørdag aften og følge med. Tråden bliver jo ikke slettet på mandag, vel :-)

Men så lad mig da høre, hvad mener DU er fordelen ved offentligt at fortælle om den optimering man laver, som strider mod Googles Guidelines? For altså, jeg har bare svært ved at få øje på fordelene ...

Men jeg syntes bare det er overkill i overstående tilfælde. 

Nu ville jeg bare gøre Benjamin opmærksom på det. Når han spørger om nogle meget basale spørgsmål, så går jeg ikke udfra, at han har den store viden om emnet.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Sølund:
Jeg vil anbefale, at du læser dette blogindlæg af deMib Kunsten at røve en bank.

 

Der er godt nok gået inflation i at linke til det indlæg.

Det er jeg glad for at læse, da jeg har følt jeg var alene med at linke til det indlæg længe. Har så ikke fulgt ret meget med på Amino på det seneste, og hvis det er tilfældet, så er der begyndt at være "hul igennem" Smile 

Og Frank Hellerup Madsen har også indenfor den seneste tid skrevet et supergodt indlæg, der i dén grad burde fremme forståelsen af førstnævnte indlæg. Men det virker som om at mange bare ikke vil høre. Der findes endda SEO folk, som påstår de selv tror at de 100-vis af splogs de offentligt proklamerer de har, følger Googles guidelines. 

Det sjove ved røverier, er jo nok alle de hurtige penge der kommer ud af det, ligesom det kan ske med tilmelding til diverse linkkataloger og at skrive artikler fra "artikeldatabaser", samt at have links fra elendige artikler med masser af Exact Match ankertekst links fra splogs af aflagte domæner med mange indgående links.

Det virker jo at røve en bank, men der skal ikke en doktorgrad i raketvidenskab til for at se at risikoen for negativ konsekvens er rigtigt meget tilstede.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:
Men jeg syntes bare det er overkill i overstående tilfælde. Der er selvfølgelig ikke så store fordele ved at offentliggøre ens linkbuilding taktikker, men syntes man skal have noget af en sølvpapir hat på, hvis man tror at Google vil slå ned på overstående person, pga indlægget. 

Det står på side et i den store guide om risk management: Løb aldrig en risiko der ikke er nogen værdi i at løbe!

Og så er det bare jeg undrer mig, hvorfor overhovedet løbe den risiko der måtte være - stor eller lille, ved offentligt at snakke om den linkbuilding man laver, som strider mod Googles Guidelines?

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Jesper Sølund:
Men jeg syntes bare det er overkill i overstående tilfælde. Der er selvfølgelig ikke så store fordele ved at offentliggøre ens linkbuilding taktikker, men syntes man skal have noget af en sølvpapir hat på, hvis man tror at Google vil slå ned på overstående person, pga indlægget. 

Det står på side et i den store guide om risk management: Løb aldrig en risiko der ikke er nogen værdi i at løbe!

Og så er det bare jeg undrer mig, hvorfor overhovedet løbe den risiko der måtte være - stor eller lille, ved offentligt at snakke om den linkbuilding man laver, som strider mod Googles Guidelines?

 

Måske er man nybegynder og ikke ved så meget om konceptet. Man har læst lidt forældede guides, og spørger på et offentligt forum om hjælp. Folk svare så tilbage, at man er ved at røve en bank, men det svare nok nærmere til at gå over for rødt. 

Syntes bare det ville være bedre hvis man fik et svar, ala: "Det du gør er ikke videre genialt, i forhold til din SEO - Året er 2013, og tingene har ændret sig, det bør i stedet for gøre ect ect..." 

Anyways, lad os lukke den her. Jeg syntes bare det er overkill at linke til indlægget i denne tråd, og den pointe tror jeg at jeg er kommet med. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det de mener er, røv banken i stilhed, i stedet for at rippe den for det hele på engang, så skal du gøre det over flere gange uden og reklamer med det. Sådan er det desværre. du bliver nød til og bruge nogle splogs hvis du vil til tops. sandsynligheden for at du bliver straffet er så lille, at det ikke kan betale sig og lade vær. bare mit input. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres besvarelse. Når vi linker vil vi skam ikke gå efter de ufine metoder. Vi vil bare gerne være synlig der hvor vores konkurrenter også er. Når jeg mener om vi skal bruges vores tid på blog, mener jeg ikke splogs. Vi vil gerne oprette en eller 2 blogs til vores website, som giver mening for os selv og for vores kunder og når det samtidigt giver dofollow links synes jeg måske det er bedre at bruge vores tid på det end relaterede linkkataloger med nofollow.

Men lidt tilbage til vores oprindeligt spørgsmål - Hvorfor får vi ingen backlinks? er det pga. nofollow links?

BilligBazaar.dk - Kvalitetsprodukter til hjemmet.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Se Benjamin, et nofollow link, er jo også et link, så det tool du benytter er vist ikke sat korrekt op.

Prøv med www.majesticseo.com

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan tage nogle dage/uger før dit backlink værktøj finder dine links.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin

Backlinkswatcer er et meget ringe program. Du skal nok ud og indvister i programmer som http://www.majesticseo.com/ 

Eller vores alle sammens Webmaster tools.

En side skal være crawlet, behøves ikke at være indekseret hvis der er noindex,follow på siden. Men siden skal som min. være crawlet, før at dine backlinks bliver set af Google bot. Og afhængig af katalog, så skal du være tålmodig :-) 

Nofollow links er ikke en skidt ting at få, hvis du har lidt ekstra tid, så gør det ikke ondt at få nofollow.

Håber det var svar nok! :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:
Håber det var svar nok! :-)

Jep - tak for det.

BilligBazaar.dk - Kvalitetsprodukter til hjemmet.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)