Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-Mærket - Totalt fiasko

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Fårdrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi har nu droppet e-mærket på vores netbutikker - den sidste udløb i går - og igen har vi fået en opkrævning fra e-handelsfonden for den næste periode.  Og så skal vi nok til igen at dokumentere at vi faktisk HAR opsagt abonnementet.

Jeg er helt sikker på at vi gør det rigtige ved at opsige abonnementet.

I stedet for at betale 5.100 kr. for at vise at vi overholder loven - kan vi fortsætte med at være lovlydige HELT GRATIS !

Jeg har skrevet et indlæg på vores Blog om at vi dropper e-mærket http://lamperonline.blogspot.dk/

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 63
Fra  Tjek-Internetpriser.dk Skrevet kl. 10:10

Thomas L:

Hej Hvejsel,

Vi overvejede også om vi ville gøre brug af e-mærket med chefen i huset. Beslutningen gik til TrustPilots fordel. Og nøj hvor er vi glade for at vi gik den vej egentlig. Dit indlæg bekræfter vores fornemmelser :)

Thomas

Hej Thomas,

Vil det sige at i kan mærke en forskel på salget før og efter trustpilot?

Tobias 

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 11:33

2bias:
Vil det sige at i kan mærke en forskel på salget før og efter trustpilot?

Nu var det jo ganske vist ikke mig du spurgte, men jeg er ret sikker på at Trustpilot har været rigtigt godt for os.
De har mange nemme bannere til at vise det, det er rigtige mennesker som anmelder os og de er troværdige i kundernes øjne. 

Derimod er jeg meget usikker på hvad vi har fået ud af e-mærket og jeg kan da godt blive misundelig når jeg hører om lamperonline som "tør" sige e-mærket op - for det er jo sindssygt mange penge!

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 11:35

Vaque Fashion:

Vi har nu droppet e-mærket på vores netbutikker - den sidste udløb i går - og igen har vi fået en opkrævning fra e-handelsfonden for den næste periode.  Og så skal vi nok til igen at dokumentere at vi faktisk HAR opsagt abonnementet.

Jeg er helt sikker på at vi gør det rigtige ved at opsige abonnementet.

I stedet for at betale 5.100 kr. for at vise at vi overholder loven - kan vi fortsætte med at være lovlydige HELT GRATIS !

Du må meget gerne lige holde os opdateret med om du kan mærke det i forhold til dine shops?
Det er jo super sejt gået af dig, at du "tør" :-)

PS: Vi snakkede jo sammen om købstaden: Den er lukket ;-) 

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 11:37

Følger også lige med her på feedback på trustpilot...

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

Fra Fårdrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 11:50

Jeg skal nok give en melding om vi kan mærke forskel på med og uden e-mærke.

Jeg tror det ikke - har spurgt flere der har lavet splittest på mærket som ikke kan se at det gavner noget.

Jeg har selv spurgt mine kunder i ny og næ om de synes det er vigtigt at en netbutik er e-mærket, og 99% svarede: "Hvad er e-mærket for noget" 

Vedr. Købstaden:  Det er da brand ærgerligt for en flot friske unge gutter at de ikke kunne få det til at fungere. Det var da ellers en god idé.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Der er jo andet i livet end E-mærket :-)

Tag et kig på Webshop Mærket som er den eneste mærkningsordning med en reel garanti for kunderne.

http://webshop-maerket.dk/garanti.html

Mvh.

Webshop Mærket

Fra Fårdrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 12:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Nej - undskyld !  Men tror I jeg er komplet tosset ?  Jeg stopper da ikke med at betale for e-mærket for at betale et andet firma for deres "smarte" forretningsidé.

Jeg følger Forbrugerstyrelsens retningslinier - og overholder reglerne - helt GRATIS !!

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Nettjek

Det giver god mening at være medlem af Amino eller FDIH, men e-mærke eller Webshop-Mærket ... nej tak.

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 63
Fra  Tjek-Internetpriser.dk Skrevet kl. 12:25

Webshop Mærket:
Fra hjemmesiden: Yder Webshop Mærket en erstatning på op til kr. 1.000,- pr. kunde.

Hej Webshop Mærket,

Fed mulighed for lige at få lidt eksponering, som du lige udnyttede nu her! :) Godt gået. Når det så er sagt, så er det her klart noget jeg vil huske, at i tilbyder denne garanti! - Dog ville jeg ønske at i havde nogle federe ikoner, og logoer...? :) De virker lidt ud-daterede synes jeg.

Tobias 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:31

2bias:
Dog ville jeg ønske at i havde nogle federe ikoner, og logoer...? :) De virker lidt ud-daterede synes jeg.

Det er jo en smagssag, men det er noget der vil blive arbejdet på efter sommerferien.

Mvh.

Webshop Mærket

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)