Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Webhotel med god performance

Side 4 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Søren.Pedersen:

Anders - Meebox:
, at vi også har løst alle de problemer, der har været tale om

http://www.elektroniktest.dk

tager stadig imellem 4-8 sekunder at loade hvilket er ufatteligt langsomt.

Jeg skal lige forstå det korrekt, er det meebox´ skyld at siden har:

17 eksterne javascripts (mon ikke nogle kunne slås sammen)
7 Stylesheets (Mon ikke også de kunne kombineres i en eller anden grad?)
13 statiske billeder (der lige så godt kunne kombineres i en sprite)
8 javascripts alene i headeren
18 billeder som er skaleret ned med HTML i stedet for uploadet i korrekt størrelse

Derudover kan sidens HTML slet ikke tjekkes med W3C´s validator da den ikke følger den encoding du har sat:

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.elektroniktest.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

Med andre ord kommer du med et eksempel på en side FULD af fejl, som er helt ekstremt dårligt optimeret, og mener det er hostens skyld at siden er langsom (?). Hvis din side stadig er langsom efter alle fejlene er rettet så tag fat i meebox, men før du selv får styr på din side er der ingen grund til at spilde deres tid.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:23

Thomas Frost:
men før du selv får styr på din side

har intet med elektroniktest.dk at gøre.... bruger den bare som eksempel.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:33

Søren.Pedersen:

Thomas Frost:
men før du selv får styr på din side

har intet med elektroniktest.dk at gøre.... bruger den bare som eksempel.

Ok dårligt eksempel så :-)

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sådan er Søren, han prøver at nedgøre Meebox så meget som han nu kan komme til.

Hver eneste tråd Meebox blivern nævnt i, der kommer Søren og skal bitche over Meebox.

Man skulle tro han var ansat hos webhosting.dk, så meget som han bliver ved med at rose dem til skyerne konstant.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 16:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

No offense, men hvorfor bliver i ved med at bitche? Kan vi ikke få noget ro, og så egentligt hjælpe trådstarter, istedet for at skabe alt det 'støj'.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:53

Casper:
Man skulle tro han var ansat hos webhosting.dk,

Casper, en anden bruger spurgte dig om det ikke var dig der sad i supporten hos Meebox, et spørgsmål du aldrig svarede ham på?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:10

Søren.Pedersen:

Casper:
Man skulle tro han var ansat hos webhosting.dk,

Casper, en anden bruger spurgte dig om det ikke var dig der sad i supporten hos Meebox, et spørgsmål du aldrig svarede ham på?

Hej alle,

Jeg henstiller til at I stopper jeres interne diskussioner og vender tilbage til emnet, så trådstarter kan få noget ud af at ahve stillet sit spørgsmål her på Amino.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:13

Søren.Pedersen:
man må formode at med det trafikforbrug du siger du har er du for en hvilkensomhelst udbyder en "dårlig kunde"

Der tager du fejl Søren :-)

Martin er da en interessant kunde for de fleste hostere, der tilbyder løsninger der er tilpasset hans behov.
Nu skal han så "bare" finde en host der passer til hans behov, det er det han har oprettet tråden for - som jeg læser det.

Martin Wolsing:
Når jeg undersøger markedet er der masser af "professionelle" webhoteller, men det er meget uklar hvad det dækker over. Når jeg tjekker referencer, er det typisk sider der ikke trækker ret meget trafik jeg finder.

Martin, hvis du stadig er "søgende", så er du velkommen til at kontakte mig, vi har referencer med trafikforbrug der matcher det du nævner. 

Stor hilsen
/Brian 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:21

Martin Wolsing:
Hvis ikke et webhotel er løsningen, men VPS, er der så nogen ide i at skifte til en anden end Netsite? Her tænker jeg igen på meebox's cloudløsning?

Udfra det du beskriver så skal du blive med bruge en VPS fremfor "Shared hosting" . Du kunne istedet hyre en til at varetage driften af VPS'en , det giver dig ro til at fokusere på dine sider..

Martin Wolsing:

Jeg kan få en væsentlig bedre performance ved at opgradere til 2GB RAM, men det ændrer ikke på, at jeg selv skal stå for driften (og en managed VPS, har jeg ikke råd til)

Det behøves ikke være være dyrt at have en managed VPS , fordelen er også at du her har mulighed for at få det justeret helt opyimalt i forhold til dine ønsker 

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:51

Hej, 

Jeg vil anbefale at tage et kig på http://redhost.dk. 

Jeg bruger dem ikke selv, da jeg har egen server, men arbejder på nogle sider, som er hostet ved dem. 
Og de har fine svar tider og deres servere er ikke fyldt op med masser af kunder.

/Martin 

Side 4 ud af 6 (57 indlæg)