hvis ikke, er jeg sikker de sender dig dine 1,25 tilbage
Lige præcis. Hvor vigtig er jeg som kunde, når det eneste de risikerer at 1 kr, hvis jeg er utilfreds? Den pris handler alene om at få så mange kunder i butikken som muligt. Dvs. at den enkelte kunde er ligegyldig, bare der er nok af dem. Lægger en kunde 1 kr om året, kan det ikke betale sig at ofre noget som helst på at gøre kunden tilfreds. Det er meget nemmere at skaffe en ny.
Jeg skal ikke sige, at de ikke er seriøse og kan levere varen, på mig virker de bare ikke seriøse. Jeg tror ganske enkelt ikke på, at en løsning til en krone kan leve op til mine forventninger. Og slet ikke den dag det brænder på.
Webhosting er selvfølgelig ikke dumme. Leverer de samme produkt som fx. meebok, nøjes de jo ikke med at tage 0,5% af den pris meebox tager.
Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk
man må formode at med det trafikforbrug du siger du har er du for en hvilkensomhelst udbyder en "dårlig kunde", så måske jeg skulle droppe at henvise dig til min favoritudbyder, du kommer sandsynligvis til at koste dem penge :-)
Der er nu flere der har budt sig til, og jeg er overbevist om at de kan løfte opgaven. Jeg skriver dog her for at høre andre anbefalinger af webhotels i den klasse. Bare så udbydernes ord ikke skal stå alene.
Der må da være nogen der har erfaringer med hosts af hjemmesider på niveau med mine på webhoteller.
Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk
Webhosting er selvfølgelig ikke dumme. Leverer de samme produkt som fx. meebok
Så du mener at webhosting.dk er ligeglade og kunderne behandles efter hvad de betaler, du har godt nok meget dårlige erfaringer med det danske hostingmarked. Prøv du en af de større udbydere af (pånær surftown) og du vil se du tager fejl.
webhostings produkter er oceaner fra hvad meebox eller nogen andre leverer, var du kunde der ville du vide bedre.
Nok om det, søg du lidt videre, er personligt ligeglad, forsøger bare at vejlede men du vil ikke lytte, og egentligt ville jeg være glad for at dit site ikke kommer på en af de servere jeg benytter :-)
Ja, det mener jeg. Min erfaring er, at man får hvad man betaer for. Alt andet ville da også være mærkeligt.
Er du helt forkert på den, tilfredse kunder skaffer flere kunder er vel metoden der her bygges på så en kunde der betaler 1 kr er bestemt ligeså vigtig som en der betaler 500 kr.
Jeg har ikke nær så mange besøgende på mine websites. Men jeg kan kun forslå Hosting4real.net, det bliver kørt af en anden Aminoer, og deres service er helt formiddabel. Jeg tror aldrig mine websites har været hurtiger...Og jeg har brugt surftown, webhosting.dk og et par andre store hosts. Dog har jeg som sagt kun prøvet med små websites.
Mht. at teste på en midlertidig URL kan det sagtens lade sig gøre med værktøjer som bl.a. Loadimpact.com :o) Så kan du teste siden under belastning et midlertidigt sted.
Du er velkommen til at kontakte mig via mail til en lille snak, hvis det er :o)
Tænk at folk skal bitche så meget om hosting :) Kom da med gode argumenter for hvorfor jeres host er god, og hvorfor den ikke er god - alle har fejl og mangler, og alle har noget de gør godt. Men alt skal altid være mudderkast efter hinanden, tag jer dog sammen, og vær de voksne mennesker i nu engang er.
Anyways Martin. Jeg håber du finder en host der passer til dine behov, og som kan skalere med dig :)
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.