Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Webhotel med god performance

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligt at få en VPS til test hos os i 14 dage uden risiko. Vi hjælper gerne med flytning mv.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 11:51

websafe.dk:
Det kører fremragende, men desværre kun ét domæne pr. hotel

er sandsynligvis derfor deres servere er så pivhurtige, der er mange udbydere der tilbyder flere domæner per webhotel med langsommere servere som resultat.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 12:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Wolsing:
Det jeg søger er en løsning, der kan hoste iPhoneguide.dk, iPadguide.dk, iMacguide.dk og atvguide.dk (+ flere andre småsider). De kører alle med Wordpress.

Jeg er sådan set ligeglad hvor du hoster dine sider, men jeg kan da anbefale du gør dette, noget du kan uden at flytte dit domænenavn førend du er sikker på det er iorden

opret et php webhotel hos webhosting.dk til 1,25

upload materiale, benyt mysql 5.5 eller 5.6 da de er de hurtigste

test på midlertidig URL, husk at ret wp-config.php til

Du bestemmer selv version af PHP, Wordpress er vist ok med PHP 5.2 så den kan du evt. benytte

der er sikkert nogle settings du skal rette i wp_options (mener jeg den hedder) med home og siteurl, skal sættes til den midlertidige adresse som virker da du ikke har flyttet domænet.

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svarene, som jeg kommentere samlet. Men ført vil jeg bede folk om at holde sig til emnet ikke ikke begynde at diskutere indbyrdes - det må i gøre et andet sted.

Jeg savnet stadig forslag til webhoteller der kan levere varen. Jeg forstår ikke helt, hvorfor der ikke findes webhoteller, hvor man kan øge ressourcerne efterhånden som ens side vokser over tid. De er alle sammen med faste resourcer, så når man vokser fra det ryger man før eller siden over i en serverløsning. Hvorfor er der ikke webhoteller der bare skalerer med og giver dobbelt så mange resourcer til den dobbelte pris?

Meebox:

Der nævnes en side med høj svartid. Jeg har testet et par sider fra samme server (fundet via netnationen.dk) og de svarer også meget langsomt. Det er selvfølgelig ikke pro hoteller, men jeg kan ikke undgå at blive nervøs for om der er styr på det, uanset de forsikringer jeg får om, at det er der.

webhosting.dk:

Jeg er slet ikke interesseret i noget, der koster 1 kr om året. Ikke fordi jeg ikke vil spare penge, men i mine ører lyder det for godt til at være sandt. I øjeblikket betaler jeg 6.000 kr om året, så jeg kan slet ikke forestille mig, at man kan drive en seriøs forretning, hvor man kan regne med support, når det brænder på, for 1 kr. Desuden virker hjemmesiden for rodet og uprofessionel til at jeg føler mig i sikre hænder. Fx. er det fuldstændigt umuligt at finde en prisoversigt over de forskellige muligheder. 

@Kasper Grubbe:

Du har nok ret i at setuppet kan forbedres (flere af de nævnte ting, har jeg dog allerede sat i værk), men det kræver netop at jeg roder med tingene, hvilket jeg helst er fri for. Det kan dog godt være at jeg benytter mig at dit tilbud om et godt råd eller to.

@Søren Pedersen

Arbejder du for webhosting.dk siden du er så ivrig? Jeg har ingen reel mulighed for at teste en ny udbyder uden at skifte rigtigt. Der er forskel på at teste en midlertidig URL selv, og så at se en side i daglig drift med tusinde af sidevisninger dagligt. Hvad skal jeg bruge svartider osv til i et testmiljø? Ja, jeg kan teste at udbydere overhovedet kan få tingene til at køre, men ikke hvor godt/dårligt de kører.

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søren,

Søren.Pedersen:
tager stadig imellem 4-8 sekunder at loade hvilket er ufatteligt langsomt.

Der er en del du kan lave på dit site for at optimere loadhastighederne, det er ikke nødvendigvis serveren der er langsom.

F.eks. så har du 194 requests for at loade din forside, det bør kunne optimeres.
Samlet loader din forside ca. 228kB, du kan sandsynligvis spare 159kB ved at skalere dine billeder.

Så der er nok at tage fat i, før du kan give serveren skylden - i dette tilfælde :-)

Kig evt. på dette link, for at se forslag til optimering af din side.
https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights#url=www.elektroniktest.dk&mobile=false

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 13:25

Martin Wolsing:
men i mine ører lyder det for godt til at være sandt.

Derfor man kigger på firmahistorik, der er oceaner af indlægnettet om diverse udbydere, derudover er prisen kun en startpris.

Tvivler at nogen kalder webhosting.dk useriøs, søg og du vil finde. Nej jeg arbejder ikke for webhosting.dk, har været kunde der siden midt i 90'erne da det hed DanBBS (hvor jeg var på ders bulletin board før så historikken går endnu længere tilbage). webhosting.dk er en af Danmarks største udbydere så mon ikke de har helt styr på deres markedsføringstaktikker, servere og ikke mindst, seriøsitet.

Vend den om, tror du webhosting.dk ville stille deres servere til rådighed i et år for 1,25 hvis de ikke stolede på deres produkter? Lyder usandsynligt.

Ikke rigtigt du ikke kan teste dem af, du kan jo eksempelvis starte med at teste deres mysql servere af, de kan nås udefra så mon ikke du vil se en forandring fra dit nuværende setup, hvis ikke, er jeg sikker de sender dig dine 1,25 tilbage.

Nu du nævner netnationen kan du jo teste disse af

http://www.klimadebat.dk

http://www.gooby.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 13:29

Martin Wolsing:
siden du er så ivrig?

man må formode at med det trafikforbrug du siger du har er du for en hvilkensomhelst udbyder en "dårlig kunde", så måske jeg skulle droppe at henvise dig til min favoritudbyder, du kommer sandsynligvis til at koste dem penge :-)

Over and out, du finder selv ud af det :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 13:31

Brian Reinhold Jensen:
så har du 194 requests for at loade din forside

ja det er da helt godnat, skal holdes under 50 siger min erfaring.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:32

Martin Wolsing:

webhosting.dk:

[klip] Desuden virker hjemmesiden for rodet og uprofessionel til at jeg føler mig i sikre hænder. Fx. er det fuldstændigt umuligt at finde en prisoversigt over de forskellige muligheder. 

Det kan godt være at hjemmesiden ligner noget der er lavet i 80'erne :) men webhosting.dk er nok et af de firmaer jeg vil stole 1000% på har styr på deres setup. 

Det vigtige er jo ikke hvordan deres hjemmeside ser ud, men den kvalitet du kan få hos dem.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 13:35

Niels Henriksen:
Det kan godt være at hjemmesiden ligner noget der er lavet i 80'erne

synes nu nok de har strammet op omkring deres hjemmeside her på det sidste, de roder vist med noget nyt hver dag ser det ud til :-)

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)