Tak for svarene, som jeg kommentere samlet. Men ført vil jeg bede folk om at holde sig til emnet ikke ikke begynde at diskutere indbyrdes - det må i gøre et andet sted.
Jeg savnet stadig forslag til webhoteller der kan levere varen. Jeg forstår ikke helt, hvorfor der ikke findes webhoteller, hvor man kan øge ressourcerne efterhånden som ens side vokser over tid. De er alle sammen med faste resourcer, så når man vokser fra det ryger man før eller siden over i en serverløsning. Hvorfor er der ikke webhoteller der bare skalerer med og giver dobbelt så mange resourcer til den dobbelte pris?
Meebox:
Der nævnes en side med høj svartid. Jeg har testet et par sider fra samme server (fundet via netnationen.dk) og de svarer også meget langsomt. Det er selvfølgelig ikke pro hoteller, men jeg kan ikke undgå at blive nervøs for om der er styr på det, uanset de forsikringer jeg får om, at det er der.
webhosting.dk:
Jeg er slet ikke interesseret i noget, der koster 1 kr om året. Ikke fordi jeg ikke vil spare penge, men i mine ører lyder det for godt til at være sandt. I øjeblikket betaler jeg 6.000 kr om året, så jeg kan slet ikke forestille mig, at man kan drive en seriøs forretning, hvor man kan regne med support, når det brænder på, for 1 kr. Desuden virker hjemmesiden for rodet og uprofessionel til at jeg føler mig i sikre hænder. Fx. er det fuldstændigt umuligt at finde en prisoversigt over de forskellige muligheder.
@Kasper Grubbe:
Du har nok ret i at setuppet kan forbedres (flere af de nævnte ting, har jeg dog allerede sat i værk), men det kræver netop at jeg roder med tingene, hvilket jeg helst er fri for. Det kan dog godt være at jeg benytter mig at dit tilbud om et godt råd eller to.
@Søren Pedersen
Arbejder du for webhosting.dk siden du er så ivrig? Jeg har ingen reel mulighed for at teste en ny udbyder uden at skifte rigtigt. Der er forskel på at teste en midlertidig URL selv, og så at se en side i daglig drift med tusinde af sidevisninger dagligt. Hvad skal jeg bruge svartider osv til i et testmiljø? Ja, jeg kan teste at udbydere overhovedet kan få tingene til at køre, men ikke hvor godt/dårligt de kører.