Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til webhotel

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Dybvad
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Tjeknikken.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal vi nu se på Trustpilot, burde Unoeuro i så fald være lige så godt som Webhosting.

For min skyld måtte de gerne tage 229 om måneden, hvis de blot var totalt gennemskuelige med hvad man betalte for. Nok er Gigahost ikke de hurtigste, men kigger du på forsiden alene ved du hvad du får, for de 29 kr. om måneden.

Løsningen er om et par år at have fiber ind i huset og derigennem hoste selv, men indtil da, ville det da være fedt med alletiders udbyder.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 22:49

Hvad er problemet så med at vælge UnoEuro? :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:50

Troels:
hvis de blot var totalt gennemskuelige

PHP (5 forskellige versioner) + MySQL (7 forskellige), 10 postkasser hver med 3 GB plads, 1,25 første år derefter 298.75, synes ikke det virker uoverskueligt overhovedet, men det er måske bare mig :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 22:54

Tom Sommer:
UnoEuro? :)

Jeg overvejer faktisk at flytte et domæne til jer. I skriver jo ubegrænset plads til mail og til MySQL. Har ca 1.000.000.000 TB mail og en database på samme størrelse, synes det er fedt at i tilbyder at man kan have ubegrænset plads, trafikafgifter har i ej heller så det koster mig intet at smide alt det data op på jeres servere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 23:14

Hvor gammel er det nu lige du er, Søren?

 iPhone 6

Fra Dybvad
Tilmeldt 16. Jan 13
Fra  Tjeknikken.dk Skrevet kl. 23:35

Søren har sikkert læst betingelserne - når han sætter sig godt ind i sagerne normalt, har han nok også læst lidt om "fair use", så mon ikke det blot er larm. :-)

"Problemet" med UnoEuro er netop, at produktet er FOR billigt. Ja, det findes faktisk. ;-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 23:43

Troels:
lidt om "fair use",

Unoeuro er sikkert fint nok bare man ved hvad man har at gøre godt med. Har selv postkasser der er temmeligt store, ville være lidt synd at man oprettede et hotel hos dem og så blev afvist fordi det er over "fair use", et begreb ingen aner hvad er = gummiparagraf, de har ligeledes en limit, hvad jeg kan se, på 8 GB per e-mail konto, er ikke nok for alle.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 23:44

Heine:
Hvor gammel er det nu lige du er, Søren?

Gammel nok til at vide at intet er "ubegrænset"

Fra Dybvad
Tilmeldt 16. Jan 13
Fra  Tjeknikken.dk Skrevet kl. 23:51

8 gb må siges at være en slat for en mailboks. Selv større udbydere ville kny sig over så store mailboxes.

Valget er faldet på en VPS. :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 23:55

Troels:
8 gb må siges at være en slat for en mailboks

bruger langt over det selv :-)

VPS er nok det bedste til dig, har du lidt kontrol over tingene, husk at hold den opdateret. Ikke sikkert den er meget hurtigere end det du har hos gigahost, men man har da lov at håbe :-)

Nå det er vist tid til ZZZ

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)