Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til webhotel

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Dybvad
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Tjeknikken.dk Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Well, dagen er jo først lige begyndt - jeg har købt mig en VPS ;-)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 797
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 00:48

Hvilken grund gøre at du vil have VPS?. :) 

Fra Dybvad
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Tjeknikken.dk Skrevet kl. 01:08

At jeg kan rode og rage "som jeg vil". Har du da et bedre forslag - jeg lytter gerne! :-)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 797
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 02:01

Nej altså jeg har noget bedre forslag,.

Hvem har du taget?. jeg synes ikke jeg skal styre hvem du skal tage af webhotel. men jeg vil da gerne vide hvem du har taget?.

hvad er grund til at du gerne vil have VPS frem for et "normalt" webhotel?. er det ikke mere hårdt på en måde. hvor man selv skal lave tingene :) 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:48
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 08:02
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Troels,

Vi har en række forskellige løsninger hos Meebox der spænder fra billige webhoteller til en flad 10'er til store vmware baserede cloud-server løsninger - jeg vil mene, at vi kan dække de fleste behov ind. 

Det lyder som om du har en ret god idé om, hvad du vil have. Prøv at kigge på vores hjemmeside - http://meebox.net - og se om det er noget for dig. Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte mig direkte på mail (ace@meebox.net).

Fortsat god dag til jer alle! :-)

edit: Hov, så ikke at du allerede har købt dig en VPS! Nå, men hvis det viser sig ikke at være noget, skal du være velkommen til at kontakte mig alligevel :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 09:34

Hvilke beløb er det du har svært ved at finde hos webhosting ??

Det er lige til, du har en konto med alle dine domæner synlige når du logger ind, herfra kan du så gå videre ind på det enkelte domæne / server .. Prisen er fornuftig i forhold til hastighed på server.

Jeg har brugt webhosting i et par år og har ikke noget at klage over. Mht genemsigtigheden i priser er det altså ret meget lige til :)

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)