Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til webhotel

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels:
Jeg vil gerne have gennemskuelighed

ikke så svært, 123.75 inkl moms for 10 postkasser med ialt 30 GB plads, er gennemskueligt nok, som skrevet før, bliv hvor du er, er fint til det du vil betale for.

Fra Dybvad
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Tjeknikken.dk Skrevet kl. 21:32

For 10 postkasser - gælder det så for det ene domæne, gælder det alle domæner, spørgsmålene hober sig op.

Jeg synes tonen er ved at blive lidt personlig - det er der ingen grund til - jeg kræver gennemskuelighed, og det tilbyder webhosting ikke. De dyreste steder er dem der på overfladen er superbillige, men undlader at oplyse alle eventualiteter hvor de er let at finde.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 21:32

Troels:
Jep, og betaler et ikke helt uvæsentligt beløb oveni for mail.

1,25 for et fuldt webhotel for første år er vel til at overkomme :-)

Fra Dybvad
Tilmeldt 16. Jan 13
Fra  Tjeknikken.dk Skrevet kl. 21:33

Jeg må lige understrege, prisen har jeg ikke noget imod. Jeg vil bare vide hvad jeg skal betale, og det skal være let at finde beløbet. :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 21:35

Troels:
For 10 postkasser - gælder det så for det ene domæne

Eftersom dit mail eller webhotel er per domæne er det for det domæne og ikke andre domæner, helt som du finder det hos andre store udbydere som ikke oversælger deres produkter. Shop lidt rundt, der er masser af muligheder hvis du er på budget, men du spilder nok mindst tid med at være hvor du er.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 21:35

Troels:
Jeg vil bare vide hvad jeg skal betale, og det skal være let at finde beløbet.

derfor alle udbydere har en prisliste :-)

Fra Dybvad
Tilmeldt 16. Jan 13
Fra  Tjeknikken.dk Skrevet kl. 21:36

Ah, jeg er ikke imponeret over ydelsen hos Gigahost. Vil gerne betale for en bedre ydelse, men hvad der er inkluderet, og hvad skalering koster, skal være let at overskue. Det føler jeg ikke Webhosting tilbyder.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 21:40

Troels:
Det føler jeg ikke Webhosting tilbyder

Sikkert været kunde der for længe så for os andre er det nemt. Kig på deres hvad kan vi link, synes det beskriver meget godt hvad man får. De har ligeledes en produkt beskrivelse på deres bestillingsside

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 21:46

Troels:
Jeg synes tonen er ved at blive lidt personlig - det er der ingen grund til - jeg kræver gennemskuelighed, og det tilbyder webhosting ikke. De dyreste steder er dem der på overfladen er superbillige, men undlader at oplyse alle eventualiteter hvor de er let at finde.

ja webhosting får søren helt op og ringe Skype-BigSmile ikke så længe siden vi havde heftig debat 

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 21:52

jonas33:
søren helt op og ringe

Slet ikke. Synes det er sjovt at se hvor mange der spilder timer efter timer på udbydere der ikke leverer en ordentlig ydelse når der faktisk er udbydere som ligger lige til højrebenet hvor ordentligt ydelse, stabilitet og diverse smarte faciliteter er til stede der gør at man kan bruge sin tid på at lave webdesign etc etc fremfor at sidde og brokke sig over at ens udbyder er langsom på Amino.... stof til eftertanke, er jo ugentligt vi hører om problemer med den ene udbyder efter den anden, udbydere der oversælger deres kapacitet for at fange de kunder der synes 10 kr mere om måneden er en formue. Man ser sjældent klager over de store udbydere i DK, skyldes nok det faktum at de har lidt erfaring med tingene og ikke prioriterer nye kunder højere end at servicere dem de har i forvejen.

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)