Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til webhotel

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Dybvad
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Tjeknikken.dk Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har pt. Gigahost, og har førhen været hos Servage og HostGator. Jeg sidder nu og overvejer at prøve en anden udbyder for sjovs skyld og narrestreger - så hvad vil I foreslå? One.com er udelukket - jeg vil gerne have en udbyder hvor jeg kan samle et antal domæner, uden at skulle have X konti hos udbyderen.

Troels

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:11

webhosting.dk findes ikke bedre og du kan en masse ting du ikke kan andre steder

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 21:13

jeg er super tilfreds med meebox du kan have 10 aktive domæner på den billige løsning  og servicen er i top

Fra Dybvad
Tilmeldt 16. Jan 13
Fra  Tjeknikken.dk Skrevet kl. 21:13

Hej Søren,

Tak for svar.

Man er tilsyneladende begrænset til 1 domæne pr. konto hos Webhosting. :-(

Troels

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 21:14

Hej,

Jeg vil klart anbefale [Affliate link fjernet af moderator] det er den bedste hosting og interface jeg har benyttet. Det er super simpelt og billigt. For mig er det derfor det bedste sted at have sine domæner og hosting samlet.

Håber et kan bruges.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 21:23

Troels:
Man er tilsyneladende begrænset til 1 domæne pr. konto hos Webhosting

Hvis du er ude efter en host hvor folk høvler alle de domæner ind de kan skal du jo blive hos gigahost eller servage. Der er en grund til at webhostings servere er pivhurtige og det er at de tilsyneladende har fuld kontrol over deres servere.

Du leder tilsyneladende efter en i samme stil som det du har nu, så kan du jo ligesågodt blive hvor du er, de er alle ens og har alle samme problemer som dem du bruger nu, more or less.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 21:24

Troels:
1 domæne pr. konto hos Webhosting

du kan tilknytte 25 domæner gratis som pegedomæner, det er dog samme side som vises medmindre du er lidt smart og selv kan decode hostheaderen, du får dog ikke mail med, det skal du have mailhotel for.

Fra Dybvad
Tilmeldt 16. Jan 13
Fra  Tjeknikken.dk Skrevet kl. 21:24

De må jo gerne kræve mere for det samlede engagement for min skyld - jeg vil bare gerne have 1 konto til at administrere de domæner jeg nu har. :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 21:28

Troels:
jeg vil bare gerne have 1 konto til at administrere

Er jo netop lige det du kan hos webhosting.dk, en konto og så bestiller du webhoteller til dine domæner og betaler kun for dem du har webhotel for. DNS hosting er gratis.

Fra Dybvad
Tilmeldt 16. Jan 13
Fra  Tjeknikken.dk Skrevet kl. 21:29

Jep, og betaler et ikke helt uvæsentligt beløb oveni for mail. Jeg vil gerne have gennemskuelighed :-)

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)