Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedre konvetering på min webside

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver sat op idag, så snart jeg kommer hjem. Det kan nemlig nemt sættes op :-)

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:43

Livesupport - er der et reelt behov? Altså har dine kunder brug for råd og vejledning? :-)  Nuvel, jeg ville selv foretrække telefonisk kontakt, hvis jeg skulle have hjælp.

Lav et pænere banner - det ligner noget klippeklister og kroppen til venstre er med garanti ikke et billede, som du har lov at bruge :-)  Kan ikke huske, hvad modeller hedder pt.

Generelt giver siden et kedeligt indtryk - og banneret stjæler det meste af fokus.

Personligt bryder jeg mig ikke om, at dine knapper er ren tekst. Det kan dog bare være mig :-)

Så i min optik er der plads til et grafisk løft af siden som helhed.

Ellers ville jeg kigge på SEO - Hvorfor har du proteinpulver som keyword på din forside, hvis du alligevel ikke har noget relevant tekst?

Tekster til kategorier ville jeg placere under eller ved siden af produkterne.

Der mangler incitament til nyhedsbrevet - hvorfor skal jeg tilmelde mig?!

Tilmeldt 3. May 12
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 15:18

Har på nuværende tidspunkt ikke mulighed for telefonisk support dagligt så der ville live support være en fin mulighed. Jeg skal have lavet noget grafisk. Banneret skal nemlig udskiftes som du selv nævner. Rigtigt godt feedback.

Tilmeldt 3. May 12
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 15:19

Vil lige kigge på resten, seo får jeg også tjekket op på lige p.t :-)

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 15:27

Som en anden var inde på:

På forsiden, under hvert produkt, står der "Vis Produkt" og "KØB" - Jeg ville også synliggøre det mere med en call-to-action knap. Afstanden fra "Vis Produkt" og "KØB" er meget lille, man klikker nemt forkert.

Når man putter en vare i indkøbskurven, kommer der godt nok en grøn bjælke i toppen som fortæller dig det, men jeg ville også ændre sådan at baggrunden på indkøbskurven ændrede farve, så man kan se den er "aktiv". Måske farven på knappen "Gå til indkøbskurv".

Live support er jeg ikke så meget for, i hvert fald ikke hvis man snakker om de der møg irriterende popups, som kommer nede i højre hjørne "Hej det her er Jane, kan jeg hjælpe dig med noget?" - Ja, hvad med at lade mig shoppe i fred og stoppe med at afbryde mig i mit indkøbsflow.

Et telefonnummer man kan ringe på, ville være godt. Også selvom det måske kun vil være muligt nogle få timer om dagen for dig, så er det bedre end ingenting.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:37

1. Få lavet et professionelt firmalogo. (Både på din hjemmeside og facebookside.)

2. Nyt banner, ny størrelse og omprioritering af din header.

3. Du sælger produkter med "spark" i, men foruden dit banner, så er resten af din forside og dine produkt visninger stille som et plejehjem.

4. Overvej farverne på dit tema - find inspiration fra andre lignende sider. 

5. Hvor er "mest købte/populære/tilbud" henne - Du mangler lokkemad til dine besøgende.

Der er masser af andre punkter, men jeg syntes du har valgt det helt rigtige tema. Du skal bare arbejde på at få din hjemmeside (udstillingsvindue) til at fremstå mere professionelt og lokkende.

Håber du kan bruge min feedback til noget, der er ingen rigtig eller forkert måde at gøre tingene på, men nu har du fået noget du kan kigge på :-) Du er altid velkommen til at sende mig en PM, hvis du ønsker at få uddybet mine punkter.

Mvh. B

Konsulent  - Arbejder frivilligt med at sælge brugte cykler i københavn

Fra Randers
Tilmeldt 15. Jun 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:48

Hej Mark,

Installer dette produkt http://www.crazyegg.com -det er ganske enkelt uvurderligt i forhold til viden om dine besøgende :-)

/ Lasse

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 16:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Knapper med "Køb" skal ændres til "Læg i kurv", "Læg i indkøbskurv", eller noget helt tredje. Dine brugere køber intet før de har gennemført en bestilling. "Køb" er påtvingning, og dine kunder kan falde fra inden de når til bestillingsprocessen.

I indkøbskurven kan du ændre "Køb mere" til "Shop mere" eller andet. "Gå til bestilling" kunne ændres til "Gå til kassen". "Fokus produkter" der lyder som virksomheds jargon. Det passer ikke til B2C markedet. Kald det f.eks. "Vi anbefaler også"

http://www.proteinsalg.dk/produkter/3-protein/ Her kan du f.eks. flytte noget af den forklarende tekst længerende ned.

Designet er "ind til benet"-stil. Det er helt og ganske nydeligt, men jeg vil fjerne topbanneret, og sætte et mere relevant logo. Som det ser ud pt. synes jeg ikke at du behøver at gøre mere end det.

Tilmeldt 3. May 12
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 20:37

Tak alle sammen for helt kanont feedback. Jeg har fået gået en masse af punkterne igennem og har kunne bruge en masse. I kan evt tjekke forbedringerne op på www.proteinsalg.dk igen.

Helt kanont og konstruktivt feedback. Jeg er ved at få lavet et nyt topbanner nu også.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 12:42

Konvertering af proteinpulver handler i mine øjne i meget høj grad om tryghed - og her mener jeg ikke trustpilot. Hvis jeg overhovedet skulle overveje at købe proteinpulver hos dig så er du nød til at overbevise mig om at dine varer er lovlige (ikke tilsat steroider) og endnu vigtere, ikke skader min krop. Brug noget tid på at opbygge et brand som virker professionelt og få registreret dig hos fødevarestyrrelsen (vist er lovkrav for din type webshop) så du kan skilte med deres kontrolrapporter.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)