Jeg kunne godt tænke mig at høre om i har nogle forslag til nogle forbedringer på min websidewww.proteinslg.dk
Jeg har et rimeligt salg, og er endelig godt tilfreds, men jeg er konstant på jagt efter forbedringer.
Har i nogle forslag til noget jeg kan gøre ved min webside så den sælger lidt ekstra godt?
Det jeg søger er endeligt feedback på min shop.
Er begyndt at bruge google adwords samt lidt facebook annoncering, men dette har dog ikke ændret i salget (har dog også kun benyttet mig af disse i 5 dages tid)
Ville måske lave en mere tydelig købsknap som den du har når man har trykket på køb og skal ligge varen i kurven! :) Du kan evt. opstille det under hinanden som jeg har gjot på min side DitCover.dk
Så ville jeg tænke på, at få livesupport så frem du har tid og mulighed for, at benytte den :)
Med venlig hilsen Lasse Lykke-Sørensen Ejer - OptimaWeb.dk
God ide med live support. har tænkt på det før, men kunne godt tænkes at det skulle integreres på min shop. Tænker du på min nuværende ''køb'' som står under hvert produkt?
God ide med live support. har tænkt på det før, men kunne godt tænkes at det skulle integreres på min shop. Tænker du på min nuværende ''køb'' som står under hvert produkt?