Pas på SEO-branchen, den er lumsk. Der er alt for mange såkaldte "SEO-eksperter" derude, og det er ofte ufattelig sparsomt hvad de laver for dig. At komme længere op på Google er ikke sådan lige til, og aller først handler det om, hvilket søgeord du vil højt op på. Der er kun et vist antal pladser pr. side, og 1. side er selvfølgelig målet, da de færreste gider bladre videre. Det handler i stor grad om links, dvs. hvor mange andre sider, som linker til din. Dette kan opnås på et hav af måder, og mange af SEO-virksomhederne laver blot lidt meta for dig, og så fortæller de dig, at du blot skal vente. Så hvis du ikke engang kan få en rapport, så lyder det som et firma du skal stoppe samarbejdet med - nu! |
Mikael:Det handler i stor grad om links, dvs. hvor mange andre sider, som linker til din. Dette kan opnås på et hav af måder, og mange af SEO-virksomhederne laver blot lidt meta for dig, og så fortæller de dig, at du blot skal vente.
Ja de har netop lavet lidt meta og sagt at jeg sku vente :-) Men når jeg læser udtalelser om dem kan jeg kun finde noget positivt både herinde og på trustpilot