Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man forvente??

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på SEO-branchen, den er lumsk. Der er alt for mange såkaldte "SEO-eksperter" derude, og det er ofte ufattelig sparsomt hvad de laver for dig.

At komme længere op på Google er ikke sådan lige til, og aller først handler det om, hvilket søgeord du vil højt op på. Der er kun et vist antal pladser pr. side, og 1. side er selvfølgelig målet, da de færreste gider bladre videre. 

Det handler i stor grad om links, dvs. hvor mange andre sider, som linker til din. Dette kan opnås på et hav af måder, og mange af SEO-virksomhederne laver blot lidt meta for dig, og så fortæller de dig, at du blot skal vente. 

Så hvis du ikke engang kan få en rapport, så lyder det som et firma du skal stoppe samarbejdet med - nu!

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 19:37

Mikael:
Det handler i stor grad om links, dvs. hvor mange andre sider, som linker til din. Dette kan opnås på et hav af måder, og mange af SEO-virksomhederne laver blot lidt meta for dig, og så fortæller de dig, at du blot skal vente. 

Ja de har netop lavet lidt meta og sagt at jeg sku vente :-) Men når jeg læser udtalelser om dem kan jeg kun finde noget positivt både herinde og på trustpilot

http://www.queeninfashion.dk/

Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 19:42

Har de snakket med dig omkring hvilke søgeord du vil fokusere på? Er din hjemmeside bygget op med søgevenlige URL'er? Er der styr på H-tags i selve indholdet? Er din sidetitel forskellig fra side til side?

Det er sådanne ting som en rapport fx skal fortælle om, så du er klar over hvad der foregår, og hvorfor de gør hvad de gør. 

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 19:47

Vi har talt om søge ord. Alt det andet har jeg ingen anelse om :-)

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 19:51

Du ma da have indgået en aftale med dem ?

Laver  de  onsite seo

laver de  offpage seo ? Ofpage seo er linkbuilding

hvis de tager  sig af linkbuilding

kan du bede om en rapport  over de links de  har lagt ud til dit site

har i bestemt hvilke søgeord  i skal frem  i google på?

Har du fået en seoanalyse af dit site?

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 20:01

ExpressCMS:
Du ma da have indgået en aftale med dem ?

Kan godt forstå at du skriver det sådan, men når man står og ikke har en anelse om hvad SEO i bund og grund er, så er man måske lidt naiv og falder for deres salgstale om højere ranking på google. 

Vi har talt søgeord

Om de laver linkbuilding osv har jeg ingen ide om. For igen hver gang jeg spørger hvad de laver, får jeg svaret " analyser" :-)

Har ikke fået en seoanalyse nej

Tilmeldt 27. Jul 12
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 20:13

Hvis jeg var dig så ville jeg bede dem sende dig  en faktura hvor  de  udspecificere hvad de 12.000 kr er  brugt til

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså... Hvis ikke du kan få rapporter over hvad de har lavet kunne man jo frygte at det er fordi du allerede HAR fået en fyldestgørende rapport over hvad de har lavet.... Ingenting.

For 12.000 burde du kunne få en del!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Helle:
Vi har talt søgeord

Om de laver linkbuilding osv har jeg ingen ide om. For igen hver gang jeg spørger hvad de laver, får jeg svaret " analyser" :-)

Har ikke fået en seoanalyse nej

Hej Helle,

Hvis du er i tvivl, om din investering i søgemaskineoptimering er pengene værd, og du reelt ikke ved, hvilken i retning arbejdet går og med hvilke søgeord, vil jeg anbefale dig at træde på bremsen overfor din SEO leverandør.

Overvej eventuelt at få en uvildig SEO kyndig konsulent til at hjælpe dig med at validere det arbejde, som angiveligt har være i gang i tre måneder.

Få hjælp til at spørge ind til, hvad det egentligt er, din nuværende SEO leverandør foretager sig med din virksomheds online synlighed.

Det bør være muligt at får mere at vide, end "vi analyserer", når man spørger ind til indsatsen.

Er det en professionel og ordentlig SEO virksomhed, kan du få dokumentation for deres arbejde.

Hvilke links har de bygget, om nogle, hvilke søgeord er fokuseret på, og hvilke ændringer har de eventuelt foretaget på dit site - hvis de har foretaget sig noget på selve sitet.

Overvej, om ikke du kan invitere din SEO leverandør til et statusmøde, og overvej så at have din egen SEO sparringspartner med.

Selvfølgelig kan det skabe en uheldig stemning, hvis du sådan pludselig begynder at kontrollere din SEO samarbejdspartner. Men føler du, at der overhovedet ikke er sket noget - andet end optimering af lidt meta beskrivelser - så kan det jo ikke skade, at de bliver kigget lidt efter i sømmene.

Har de ikke noget at skjule, og er de "bare" dårlige til at kommunikere / forklare indsatsen overfor dig som slutbruger, så har de alligevel en udfordring. Men det bliver de jo ikke skurke af. :-)

Håber du kan bruge det til noget.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 27. Jul 12
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 20:24

Du kunne ogsa sende dem et link  til denne tråd og bede dem forklare  ?

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)