Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man forvente??

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Ja, eller du hyrer en arkitekt til at holde styr på entreprisen, og til at holde styr på, at de professionelle håndværkere forstår, hvad du vil have lavet

Ej John hvor mange led skal man så ud i for at man kan være sikker på at man får bare lidt af det man betaler for. tror det er de færreste der har et mellemled imellem dem og leverandøren af SEO

http://www.queeninfashion.dk/

Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:06

John Nielsen:

Carsten Kvist:
Hvis jeg skal bygge til, så tager jeg heller ikke en murer og en tømrer og en elektriker uddannelse først.  -Den viden de har køber jeg mig til.

Ja, eller du hyrer en arkitekt til at holde styr på entreprisen, og til at holde styr på, at de professionelle håndværkere forstår, hvad du vil have lavet. :-)

Faktisk ret interessant... Mangler vi et led? - Der findes jo også uafhængige økonomiske rådgivere. - Hvad nu hvis hun havde brugt 2000 på en der kender markedet, kunne hu så måske have fået noget bedre for de sidste 10000 ? - Interessant tanke!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:07

Helle:

John Nielsen:
Ja, eller du hyrer en arkitekt til at holde styr på entreprisen, og til at holde styr på, at de professionelle håndværkere forstår, hvad du vil have lavet

Ej John hvor mange led skal man så ud i for at man kan være sikker på at man får bare lidt af det man betaler for. tror det er de færreste der har et mellemled imellem dem og leverandøren af SEO

Hvad nu hvis du kunne have fået noget bedre for en samlet pris på 10000?
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:13

Helle:
John Nielsen:

Ingen har vel påstået, at det er let for ikke-fagfolk at købe så tekniske (og for mange temmeligt komplicerede) ydelser som søgemaskineoptimering? :-)

For at sikre, at man får det man forventer, må man sikre sig, at modparten forstår hvad man vil have. Det kan man blandt andet gøre ved at bede den potentielle leverandør om at beskrive, hvad det er, leverandøren har tænkt sig at levere til den aftalte pris.

En aftale om et ordentligt stykke SEO arbejde (og så mange andre slags arbejder) bør være en aftale om pris, indsats til prisen, og deadline for levering.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:18

Helle:

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:
Som yderligere bemærkning til det John skriver, så vil jeg da lige anbefale at trådstarter får sat sig ind i SEO, da det uden tvivl vil gøre at det er nemmere at vurdere hvad det er der er leveret.

Hej Kim

Nu er det ikke alle der har lige nemt ved at forstå den verden som SEO er, dermed ikke sagt at jeg ikke prøver at sætte mig ind i det, da jeg gerne vil være med i det meste af arbejdet der udføres på webshoppen. Men tror nu der sidder mange derude som ikke har tid eller overskud til at sætte sig særlig meget ind i SEO og derfor hyre et firma til dette

MVH Helle

Det er også helt fint at du ikke har nemt ved det, det er der ikke noget i vejen for. Men så har du jo heller ikke det store grundlag til at kritisere SEO firmaet, og sige ting som det jeg citerede.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:21

Carsten Kvist:

Som yderligere bemærkning til det John skriver, så vil jeg da lige anbefale at trådstarter får sat sig ind i SEO

Er det ikke præcist det hun har betalt 12000 for at slippe for? - Hun kan sælge tøj. Og køber sig så til SEO.

Hvis jeg skal bygge til, så tager jeg heller ikke en murer og en tømrer og en elektriker uddannelse først.  -Den viden de har køber jeg mig til.

Hvornår har du selv sidst købt dig et TV uden selv at have undersøgt hvad det er du godt kunne tænke dig, og hvorfor det er godt? eller går du bare ned i FONA og siger jeg skal have et TV, gider du finde et til mig?

Man kan ikke sammenligne murer, elektrikker mm. med SEO.

MVH Kim

TV har jeg styr på. - Det interesserer mig. De sidste tre gange jeg har købt bil derimod, har jeg spurgt min mekaniker til råds. - Han kander mig, mine behov, mine ønsker og så ved han hvad man kan få nu, hvad der er for dyrt o.s.v 
Jo, man kan PRÆCIST sammenligne alle andre brancher med SEO. Der er folk der ved noget, og sælger deres viden og håndværk. Det er det samme en murer gør.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:26

Helle:

Mikael christiansen:
det vigtigste er de hjælper dig med at lave siden så god folk vil elske at linke til din  side , vil jeg mene men hvad er aftalen hvad de skal lave for dig ?

Ja hvad er aftalen, aftalen var jo nok at jeg skulle komme længere op på google med nogle søgeord og så talte vi ikke om så meget mere :-)

jeg kender dem ikke , men SEO er blevet mere mod indholdet skal være unikt og godt , jeg tror godt google er blevet bedre til se om emmet er unikt godt om jeres branche

det er mere nu , at det anbefalinger gerne nyheds medier og du må gerne få fra en eller anden familie blogs, det er jo steder google godt ved det har seo firmaer ikke ad gang til , derved er det ikke et købt links som er fy ord

hvad seo firmaer tit har er artiklen sider med massevis links , men en eller anden der anbefaler dig det links er unikt og godt og 10 gange mere værd , derved første mål er siden skal være den bedste

et unikt godt SEO firmaer laver en dialog og plan i samarbejde med kunden med hensigt  på et længere og blivende samarbejde , da du sikkert har en unikt viden om din branche som de ikke  har, så den burde de udnytte så de fik den maksimale effekt ud ad SEO arbejdet samarbejde og dialog med kunden er det vigtigste det giver meget tilfredse kunder for de får de bedste resultater for der udnytter man hinandens unikke viden og man forstår bedre hinanden da kunden er sat ind i hvad der leveres 

det er selvfølgelige ikke smart vis de laver artikler på siden vis du kunne lave den lige så godt eller bedre da du nok med rimelige stor chance ved mere om din branche og de laver artikler man selv kunne lave lige så godt eller bedre så kunne de havde brugt deres kræfter bedre , hvor deres viden er bedre end din viden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 22:28

Det er også helt fint at du ikke har nemt ved det, det er der ikke noget i vejen for. Men så har du jo heller ikke det store grundlag til at kritisere SEO firmaet, og sige ting som det jeg citerede.

Hvornår har jeg kritiseret dem? Jeg oprettede en tråd for at høre hvad jeg kunne forvente for 12000 og 3 måneders arbejde intet andet. Så synes vi skal lukke den her inden det bliver en gang vrøvl der kommer frem

http://www.queeninfashion.dk/

Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:34

Helle:

Hvornår har jeg kritiseret dem? Jeg oprettede en tråd for at høre hvad jeg kunne forvente for 12000 og 3 måneders arbejde intet andet. Så synes vi skal lukke den her inden det bliver en gang vrøvl der kommer frem

Se på det jeg har citeret fra din tråd. men jep vi stopper den her ;)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:36

Hvis tråden er stoppet sååååå.......

Helle:

Jeg har en søster, der dengang hun nåede en alder hvor hun skulle til at have børn. Begyndte at bestille børnetøj fra kataloger, i håb om, at babyen fulgte med.... (I sjov selvfølgelig)

På samme måde spørger jeg dig... Hvis jeg nu bestiller et af dine lingeri sæt........................... Big Smile

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)