det vigtigste er de hjælper dig med at lave siden så god folk vil elske at linke til din side , vil jeg mene men hvad er aftalen hvad de skal lave for dig ?
Ja hvad er aftalen, aftalen var jo nok at jeg skulle komme længere op på google med nogle søgeord og så talte vi ikke om så meget mere :-)
jeg kender dem ikke , men SEO er blevet mere mod indholdet skal være unikt og godt , jeg tror godt google er blevet bedre til se om emmet er unikt godt om jeres branche
det er mere nu , at det anbefalinger gerne nyheds medier og du må gerne få fra en eller anden familie blogs, det er jo steder google godt ved det har seo firmaer ikke ad gang til , derved er det ikke et købt links som er fy ord
hvad seo firmaer tit har er artiklen sider med massevis links , men en eller anden der anbefaler dig det links er unikt og godt og 10 gange mere værd , derved første mål er siden skal være den bedste
et unikt godt SEO firmaer laver en dialog og plan i samarbejde med kunden med hensigt på et længere og blivende samarbejde , da du sikkert har en unikt viden om din branche som de ikke har, så den burde de udnytte så de fik den maksimale effekt ud ad SEO arbejdet samarbejde og dialog med kunden er det vigtigste det giver meget tilfredse kunder for de får de bedste resultater for der udnytter man hinandens unikke viden og man forstår bedre hinanden da kunden er sat ind i hvad der leveres
det er selvfølgelige ikke smart vis de laver artikler på siden vis du kunne lave den lige så godt eller bedre da du nok med rimelige stor chance ved mere om din branche og de laver artikler man selv kunne lave lige så godt eller bedre så kunne de havde brugt deres kræfter bedre , hvor deres viden er bedre end din viden