Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man forvente??

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

ExpressCMS:

Helle:
Kontrakt? Vi har ikke lavet nogen kontrakt og på regningen  står der bare unik SEO intet andet

Det  lyder næstem hvis du kørte på benzintanken med din lille  Moris Maskot og siger fyld den op

og de så siger det blev 12000 kr og du så siger hvor mange liter har i fyldt på

og svaret  er  : det ved vi ikke  men den er fuld :-

hehe ja sådan kan man næsten godt se på det :-) Føler mig jo lidt naiv her, men man skal jo ofte lære på den hårde måde

http://www.queeninfashion.dk/

Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Carsten Kvist:
Jeg synes egentlig det kan siges meget enkelt.

?: Hvad kan man forvente for 12.000?

!: At være tilfreds!

Der findes da søgemaskineoptimeringsindsatser, som ikke kan betales med 12.000,-. Og så er der løsninger, som så rigeligt er betalt med samme beløb.

At være tilfreds med et udført stykke SEO arbejde, indikerer at man har fået indfriet sine forventninger.

Så det kommer vel an på, hvilke forventninger (og konkrete aftaler) der har været fra start? :-)

Det er efter min mening lidt letkøbt at jagte en leverandør, hvis indsats ingen, eller i hvert fald meget få, endnu kender.

Derfor er min anbefaling til Helle, at hun må få afklaret det med sin leverandør, inden der piskes en stemning op. :-)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:

Carsten Kvist:
Jeg synes egentlig det kan siges meget enkelt.

?: Hvad kan man forvente for 12.000?

!: At være tilfreds!

Der findes da søgemaskineoptimeringsindsatser, som ikke kan betales med 12.000,-. Og så er der løsninger, som så rigeligt er betalt med samme beløb.

At være tilfreds med et udført stykke SEO arbejde, indikerer at man har fået indfriet sine forventninger.

Så det kommer vel an på, hvilke forventninger (og konkrete aftaler) der har været fra start? :-)

Det er efter min mening lidt letkøbt at jagte en leverandør, hvis indsats ingen, eller i hvert fald meget få, endnu kender.

Derfor er min anbefaling til Helle, at hun må få afklaret det med sin leverandør, inden der piskes en stemning op. :-)

Dbh. John

Som yderligere bemærkning til det John skriver, så vil jeg da lige anbefale at trådstarter får sat sig ind i SEO, da det uden tvivl vil gøre at det er nemmere at vurdere hvad det er der er leveret. Grunden til jeg siger det, er på baggrund af bemærkningen "De kender til mine konkurrenter,  men mange af de søge ord jeg gerne ville frem på kan jeg efterhånden se at de mere eller mindre har droppet, måske det er pga den høje konkurrence."

Hvilket får mig til at tænke, nej det er langt fra sikkert at SEO firmaet har droppet de søgeord, da det er sådan, at når man optimere op imod nogle bestemte søgeord, vil der også være fokus på andre ord, da du ellers vil ende ud i noget værre juks, som kan skade dig. 

Det er ikke for at være efter trådstarter, men for at tale for at kunden bør sætte sig ind i det de køber, da de ellers vil kunne ende ud i situationer som ligner denne.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:55

John Nielsen:

Exactly... Det gælder i øvrigt i mange forhold. :-) - Forventningsafstemning er guld. - Meeennn... Det kunne man godt forvente at den professionelle part tager sig af, og det er altså SEO firmaet.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:59

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:
Som yderligere bemærkning til det John skriver, så vil jeg da lige anbefale at trådstarter får sat sig ind i SEO

Er det ikke præcist det hun har betalt 12000 for at slippe for? - Hun kan sælge tøj. Og køber sig så til SEO.

Hvis jeg skal bygge til, så tager jeg heller ikke en murer og en tømrer og en elektriker uddannelse først.  -Den viden de har køber jeg mig til.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 22:01

Som yderligere bemærkning til det John skriver, så vil jeg da lige anbefale at trådstarter får sat sig ind i SEO, da det uden tvivl vil gøre at det er nemmere at vurdere hvad det er der er leveret.

Hej Kim

Nu er det ikke alle der har lige nemt ved at forstå den verden som SEO er, dermed ikke sagt at jeg ikke prøver at sætte mig ind i det, da jeg gerne vil være med i det meste af arbejdet der udføres på webshoppen. Men tror nu der sidder mange derude som ikke har tid eller overskud til at sætte sig særlig meget ind i SEO og derfor hyre et firma til dette

MVH Helle

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:02

Carsten Kvist:

Som yderligere bemærkning til det John skriver, så vil jeg da lige anbefale at trådstarter får sat sig ind i SEO

Er det ikke præcist det hun har betalt 12000 for at slippe for? - Hun kan sælge tøj. Og køber sig så til SEO.

Hvis jeg skal bygge til, så tager jeg heller ikke en murer og en tømrer og en elektriker uddannelse først.  -Den viden de har køber jeg mig til.

Hvornår har du selv sidst købt dig et TV uden selv at have undersøgt hvad det er du godt kunne tænke dig, og hvorfor det er godt? eller går du bare ned i FONA og siger jeg skal have et TV, gider du finde et til mig?

Man kan ikke sammenligne murer, elektrikker mm. med SEO.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:02

Carsten Kvist:

Ja, eller du hyrer en arkitekt til at holde styr på entreprisen, og til at holde styr på, at de professionelle håndværkere forstår, hvad du vil have lavet. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 22:03

Carsten Kvist:

Er det ikke præcist det hun har betalt 12000 for at slippe for? - Hun kan sælge tøj. Og køber sig så til SEO

Lige mine ord og hvad jeg også har forsøgt at skrive :-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:04

John Nielsen:

Carsten Kvist:

Ja, eller du hyrer en arkitekt til at holde styr på entreprisen, og til at holde styr på, at de professionelle håndværkere forstår, hvad du vil have lavet. :-)

Absolut, i hvert fald i et større projekt. Big Smile

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)