Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man forvente??

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ExpressCMS:
Du kunne ogsa sende dem et link  til denne tråd og bede dem forklare  ?

Fordi det ikke giver Helle en chance for at validere de svar, hun måtte få tilbage?

Der er vel ingen grund til, at hun kommer i klemme mellem sin leverandør og et debatforums løse forslag og antagelser?.  :-)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 20:32

Hej John

Mange tak for dit bidrag. Jeg vil skrive en mail til dem i morgen og bede om noget mere dokumentation å¨hvad de egentlig bruger de 12000 kr til. For mig er det mange penge og derfor vil jeg også gerne have noget ud af mine penge andet end nogle meta tekster med mange stavefejl som jeg selv kunne ha lavet hvis jeg blev det forklaret.

MVH Helle

http://www.queeninfashion.dk/

Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 20:36

Hej Helle,

Det er ærgeligt at du er havnet i en situation hvor du ikke føler at du får leveret varen og ikke kan få dokumentation for det udførte arbejde.

Som mange af de andre allerede har været inde på, så er det på tide at træde på bremsen.

Enhver professionel samarbejdspartner vil være interesseret i en gensidig forståelse omkring aftalen og du bør efter min mening som et minimum kræve at i genforhandler betingelserne hvis samarbejdet skal fortsætte, således at du har ro i sindet fremover og kan vurdere om pris og kvalitet matcher.

Helle:
Vi har talt om søge ord. Alt det andet har jeg ingen anelse om :-)

Hvilken indsigt har de fået i din forretning ved opstart?

Har du kun oplyst hvilke keywords du ønskede at ranke på?

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 20:41

Hej Mickel

Ja det er ærgerligt, især når jeg egentlig flere gange har stoppet op og spurgt hvad de egentlig laver men ikke får et brugbart svar end analyser, ventetid og noget nyt med penquin (google). 

De kender til mine konkurrenter,  men mange af de søge ord jeg gerne ville frem på kan jeg efterhånden se at de mere eller mindre har droppet, måske det er pga den høje konkurrence. Det ved jeg ikke

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:55

Jeg synes egentlig det kan siges meget enkelt.

?: Hvad kan man forvente for 12.000?

!: At være tilfreds!

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 20:57

12000 er i hvert en del penge for mit vedkommende som jeg gerne ville se resultater for. Men hvem siger det næste SEO firma gør det bedre, det er jo en jungle

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 20:59

Du har betalt 12.000,- for en service, du har betalt penge, ergo har du krav på at få at vide hvad de har lavet, som med al slags forretning skal de jo kunne give en uddybende regning der, om ikke meget uddybende, så i det mindste fortælle hvad der er blevet lavet på din hjemmeside, evt. Timer brugt. Det er dine penge! Du skal ikke bare lade din leverandør skubbe rundt med dig på den måde, du har krav på at vide hvad du betaler for, hvis de bare har sat en smule tekst ind, evt. Brugt 1-2 timer på den, og udokumenterede resultater vil jeg da mene det er i overkanten.

Men som normen er, hvilke målsætninger aftalte i da i skrev kontrakt?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:59

Helle:

12000 er i hvert en del penge for mit vedkommende som jeg gerne ville se resultater for. Men hvem siger det næste SEO firma gør det bedre, det er jo en jungle

Joo... Men jeg tror du holder det næste firma lidt mere 'til ilden' :-)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 21:07

Patrichpedersen:
Men som normen er, hvilke målsætninger aftalte i da i skrev kontrakt?

Kontrakt? Vi har ikke lavet nogen kontrakt og på regningen  står der bare unik SEO intet andet

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 21:15

Helle:
Kontrakt? Vi har ikke lavet nogen kontrakt og på regningen  står der bare unik SEO intet andet

Det  lyder næstem hvis du kørte på benzintanken med din lille  Moris Maskot og siger fyld den op

og de så siger det blev 12000 kr og du så siger hvor mange liter har i fyldt på

og svaret  er  : det ved vi ikke  men den er fuld :-

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)