|
Jeg er sku ligeglad med priserne skulle blive dumpet, den der har bedste planer vinder i sidste ende om man vil det eller ej !! Alle kan arbejde til 50,- i timen, men vil man ? har man optaget gæld til virksomhed eller udgifter er det da kun ens eget problem.. det kan da aldrig blive de solgte produkters skyld.. Vil jeg sælge mine ydelser til 10 kr så gør jeg sku det om så konkurrenten får ondt i røven over det ! Så man han sælge hans dyrt lånte bil og udstyr.. så kan han gøre det samme hvis han gider. tænk ikke så meget over de penge, men nyd du har evnen til at være selvstændig |
Techmaster:Fashion-Seller:Men hvis du absolut vil have en grund, så medføre faste priser faktisk en dårligere handel for kunden. For sættes konkurrencen ud af spil, så skal butikkerne ikke være så kreative og servicemindede, da prisen er den samme over alt, og dermed vil de fleste kunder alligevel handle i butikken, når kunden alligevel er der. For kunden får intet ekstra ud af at handle andre steder...
JA for fanden, faste priser medfører dårligere handel for kunden, det er klart og jeg har ALDRIG hævdet andet. Læs nu for pokker hvad det er jeg skriver, og prøv at forstå det..... Eller lad være, jeg giver sgu op. Held og lykke med jeres forretning og sikkert en fremtid i Politik som forbrugernes vagthunde. Så vil jeg koncentrere mig om min forretning.
Hvis du nu lod vær med at tage noget ud af konteksten, så ville du også se, at faste priser bliver en dårlig deal for forhandleren. Men sjovt nok undlader du den del, da det jo vil ødelægge dine synspunkter...
Techmaster:Fashion-Seller:PS jeg har ik givet dig 1 stjerne en eneste gang, så gider du lade vær med, at beskylde mig for det tak!Jeg har ikke beskyldt dig for noget som helst. Min kommentar vedrørende stjerner er generel, da jeg kan konstatere at rigtig mange har valgt at smide én stjerne efter mig
fint nok, det kan jeg godt leve med. Men jeg er ærlig talt dybt overrasket over at holdningen på et iværksætter site primært går på beskyttelse af forbrugeren, hvilket selvfølgelig er fint nok. Hvis Aminos brugere er udtryk for et generelt billede af fremtidens iværksættere bliver forbrugerklagenævnet nok snart arbejdsløse, det er da i det mindste positivt.
Du citerer mig, hvorefter du skriver I... Derfor får jeg, og dem der læser dit indlæg det indtryk, at jeg er inkl i ordet I... Men da jeg ingen stjerner har givet til dig, så påpeger jeg blot dette...
Jeg synes faktisk det er dybt rystende, at man på et iværksætter forum i 2012, kan finde personer som er ligeglade med deres kunder, blot de selv score en ekstra skilling... Enten skyldes det, at du har godt gang i forretningen pt, eller også blot ignorere de langsigtede konsekvenser, som dine holdninger har...
Og hvorfor skal nogle butikker holdes kunstigt i live med fiktivt høje priser?
Bliv gratis medlem