Hej Niels, 75 kr. for at have adgang til træningsfaciliteter OG tilmed i ens egen kælder er da HELT fantastisk! OG der er ingen undskyldning for at du ikke minimum kan finde 2 dage om ugen af ca. 30 min og dyrke noget motion. Du vil få så meget mere energi, overskud og det bliver med tiden til en rutine. Dårlige undskyldninger er der nok af, men god og glad energi kan man aldrig få nok af!!!! Gør det for dig selv og din familie. Tag evt. din kone eller dine børn med i fitness kælderen og gør det til en fælles ting i gør sammen, i presser hinanden, støtter hinanden og sammen har i nogle gode og tætte timer sammen. God træning! CaMilla |
Hej Camilla,
Du har en fantastisk positiv, engageret og glad måde at skrive på - det i sig selv kunne være nok til at jeg gerne ville følge din blog.
Mht. træning så dyrker jeg selv kampkunsten dai ki haku to gange om ugen og har gjort det i et år efterhånden. En hurtig beskrivelse er at det ligner Muay Thai kombineret med meditation. Jeg er vildt glad for det og fordi jeg gerne vil være en bedre kæmper så følger konditionen og styrken af sig selv. Jo bedre form jeg er i, jo bedre kontrol har jeg over min krop. Der er med andre ord et formål med konditionen og styrken.
Hvis jeg skulle dyrke fitness i sig selv ville jeg simpelthen dø af kedsomhed. Jeg synes ikke det er særligt interessant at bruge maskinerne i et fitness center og har svært ved at forstå folk kan bruge adskillige timer på det om ugen. Jeg respekterer fuldt ud at nogen kan, men det er slet ikke noget for mig - det giver ingen mening for mig og derfor mister jeg ret hurtigt motivationen. Jeg har aldrig dyrket nogen sportsgren så intensivt som kampsporten her. Det er super-super-fedt.
Jeg håber du lige kunne bruge mine tanker omkring det.