Hahahahaha.. Griner... Hmmm var jo ikke lige det der var i tankerne..;) |
Camilla Gad Krogsgaard:Hej Jacob,
Sikke en masse fede tanker mht. hvad der fungerer på en fitness blog. Jeg er faktisk ganske enig med det du skriver og er egentlig også begyndt at fokusere mere på bloggen, fremfor mine services. Jeg har fundet en stor passion i at motivere andre og selvom jeg elsker at motivere den enkelte i den personlige træning, så er der så mange flere derude, som også mangler motivation.
Jeg dyrker som du nok kan læse dig frem til HIIT med egen kropsvægt og det kan som sådan også beskrives som CrossFit (Var bla. CrossFit coach i Mexico City) Men vi er alle forskellige og motivationen kommer for mig ikke igennem det sociale, men igennem mine egne sammensatte programmer, hvor jeg leger med øvelser, teknik, interval mv. og har min egen konkurrence;) Jeg elsker at jeg kan gøre det HVOR & NÅR som helst. Den frihed motiverer mig.
Men jeg takker endnu engang for dine tanker og har bestemt fået en masse med mig!
God aften, CaMilla
En anden ting med blogge generelt er, at man relativt enkelt kan blive udråbt til "ekspert" indenfor et felt. En god blog kan efterhånden sidestilles med, at have udgivet en bog om emnet.
HIT er bestemt en fed træningsform, kommer dog til at savne vægte. Bruger dog nedenstående redskaber, når jeg er på farten (her fra Thailand):

Ellers kunne en inspiration i form af konkurrence/motivation være www.nerdfitness.com - De har lavet noget world-of-warcraft / karakterbaseret spil ud af træningen. Så stiger man i graderne(levels), når man kan udføre øvelser med en særlig vægt.
Konkurrence kan også være mod andre mennesker - igen lidt med reference til crossfit, men også til diverse applikationer, der efterhånden er udviklet til træning.
En løs tanke kunne være noget omkring træningstøj - "sådan ligner du en million, når du træner!"
Lidt andet; Sørg for at din video på din hjemmeside ikke er på ALLE siderne. Det er rigeligt på forsiden :-)!
Bevæger vi os lidt bredere, så kunne emner som foredrag/workshops være noget, som du kunne sælge via email. Mails kan med fordel indsamles gennem din blog.
Camilla Gad Krogsgaard:Jacob:.... Har du en kæreste?! ;D høhøHahahahaha.. Griner... Hmmm var jo ikke lige det der var i tankerne..;)
Så snakker hun udenom emnet! :O Lige som din blog begyndte at blive rigtig interessant! Haha
Jeg må hellere liste i seng :)