Jeg må tilstå at den eneste motion jeg får er fra bussen til kontoret og dagligt hen til kaffemaskinen jeg kan se fra min plads.
Vi bor/arbejder heldigvis i et hus med to etager, så min svigtende hukommelse tvinger mig til at løbe op og ned ad trapperne et par gange om dagen, når jeg har glemt mappen, telefonen, tasken eller katten
Personligt så løber jeg 5-6 gange om ugen, gerne 7 gange hvis tiden er til det.
Det betyder så meget for min effektivitet, og så får jeg meget mere overskud af det. Det betyder derfor rigtig meget at jeg får løbet, jeg får tænkt en masse tanker, lukker alt andet ude, og har endnu mere energi når jeg kommer retur.
Personligt så løber jeg 5-6 gange om ugen, gerne 7 gange hvis tiden er til det.
Det betyder så meget for min effektivitet, og så får jeg meget mere overskud af det. Det betyder derfor rigtig meget at jeg får løbet, jeg får tænkt en masse tanker, lukker alt andet ude, og har endnu mere energi når jeg kommer retur.
Hej Casper,
Ja jeg er også super glad for at så mange har svaret... Der er gang i Amino folk;) Det er super fedt at læse om folks træningsrutiner, hvad der motiverer og virker derude... Vi går en mørk og kold tid i møde og her er det endnu vigtigere at kunne trække på hinanden, motivere de folk som har behov for et ekstra skub og samtidig gøre brug af hinandens succes historier.. Jeg har i hvert fald fået fantastisk meget ud af det og min blog, begynder at fokusere primært på 3 ting: Motivation, Træningsvideoer/programmer/tips mv & kost.... Og jo mere aktivitet jeg får derinde, jo mere ønsker jeg at involvere læserne og hvem ved.. Måske kan det udvikle sig til at blive en større forum med tiden...
Fedt du har så meget gang i løbetræningen og at det giver dig et kick i hverdagen.. Kan kun sige jeg er ganske enig og kan slet ikke undvære mine træning..