Med hensyn til billedet, ja så er det fordi der også var vin, frugt og ost med i sortimentet i den oprindelige forretningsplan. Billede skal nok blive ændret med tiden.
Infografik lyder som en fed ide - only problem = HOW? :)
Kontaktformularen halter indtil videre, jeg er pt, sammen med mit webbureau ved at arbejde på en professionel mailløsning :)
Med hensyn til prisen, så vil jeg aldrig kunne følge med supermarkedernes tilbudsvanvid, hvor de sælger med underskud. På deres listepriser, vil jeg kunne fedte mig ind lige under dem. Men man skal også bare huske på at den kvalitet jeg leverer ikke er den billigste kvalitet, jeg går mere på at det skal være iorden.
Men jeg vil gerne høre om i kan lide designet, og om i kan finde rundt, samt finde de varer i eventuelt kunne være interesseret ?
Ja, jeg synes designet er fint, jeg kan finde rundt, og fik med det samme en fornemmelse af, at jeg hurtigt ville kunne finde de varer jeg skulle bruge. Jeg kunne helt sikkert godt finde på at købe kød dér (forudsat selvfølgelig at I retter de ting som du selv nævner skal rettes).
Alt i alt synes jeg i er på rette vej :-) Fortsat god arbejdslyst og held og lykke med projektet.