Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne i finde på at købe kød her ?

Side 1 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er næsten færdig med min webshop til salg af kød

er der nogle flinke Amino'er som vil give deres mening til kende om designet?

For lige at imødekomme noget kritik på forhånd er der her nogle af de punkter jeg godt ved jeg ikke er færdig med endnu:

-Funktionen til at tjekke levering skal ændres med hensyn til tekst, og der skal flere postnumre ind

-Relaterede varer er ikke relateret endnu

-Alle de produktbilleder der er derinde er bare "dummies", de bliver skiftet ud med vores egne senere hen

-Produkttekster og korrekte priser er ikke 100 %

Men jeg vil gerne høre om i kan lide designet, og om i kan finde rundt, samt finde de varer i eventuelt kunne være interesseret ?

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:58

Arghh glemte link

Her er linket

http://madkammer.dk.web119.curanetserver.dk/online-slagter.aspx

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 21:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For mig er det vigtigt at der er en kilopris ud for hvert produkt - og vidst nok også et lovkrav?

ellers synes jeg det er en fin side. 

Kim

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:11

Jeg blev  lidt forvirret over at læse denne http://madkammer.dk.web119.curanetserver.dk/koedets-vej-fra-os-til-dig.aspx

Lidt for meget frem og tilbage i ugedagene

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 21:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon,

Jeg savner mere information om det kød du sælger og om jeres kompetence.

For mig er dette en tillidssag: Hvis jeg skal overbevises om at købe kød på nettet, så skal jeg være sikker på at kødet er af bedste kvalitet - og kompetent behandlet.

Jeg har ikke nærstudert siden, men brugt så lang tid som jeg plejer - før jeg tager en beslutning om evt. køb. Derfor kan det godt være at informationen jeg efterlyser findes et sted på siden, men i det tilfælde er det altså gemt for langt væk.

Dette er nogle af spørgsmålene, som jeg skulle have haft svar på før jeg købte:

Er dette kød fra Danmark?
Har kødet været frosset?
Er kødet økologisk - eller er det "bur-kød"?

Er det uddannede slagtere som behandler kødet?
Hvordan pakkes kødet?

En ide ville være at tilbyde en abonnements-ordning. Sådan at man betaler et fast beløb (bbs) og hver onsdag modtager en kasse med kød og evt. pålæg.

Jeg håber du får succes.

- Søren.

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:13

Hej Kim

Der vil komme en kilopris inde under info for produktet. Teknisk set, er det svært at få vist ude på forsiden af produktet. Men det er helt sikkert noget jeg gerne vil have etableret inden man klikker ind på produktet. Det skal også bare lige hænge økonomisk sammen. Det kræver nemlig at jeg ofrer nogle tusinde kroner, og jeg er helt nystartet, så jeg skal lige se om konceptet kan bære også. Jeg har også tjekket mine konkurrenter, og de har faktisk ikke kilopriser før man har trykket ind på produktet.

Tak for feedback :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:15

Undrer mig over, hvorfor der skal være billede med vin og ost,hvis du kun sælger kød..

Jeg synes, at siden generelt har for få billeder - hvad med at lave noget infografik, særligt på "kødets vej fra os til dig" 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

dit telefoner på siden 0011223344 det virker ikke , da jeg prøvet dette nummer ???

få dit cvr nummer i fodnoten på siden og kontakt siden dette styrker sidens troværdighed

social medier en ide med google plus og twitter på siden .

kontakt siden en fordel med en kontakt formular derved lettere at kontakte dig

jo jeg kan godt finde på at købe kød online det plejer holde flere dage selv om man ikke tænder op meget for køleskabet og vis er billigere online ville jeg klart overveje det , men skal også være billigt da jeg kigger meste efter prisen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:20

Hej Søren

Tak for at du ville bruge tid på at kigge :)

Når den er færdig, vil man inde under alle produkter kunne se om det er dansk eller ikke. Hovedparten af kødet vil være dansk, det vil kun være noget særligt godt kød, som vil komme fra andre lande. Fx. argentinske oksefileter.

Ja om det er frosset eller fersk er meget væsentligt. Det er altsammen fersk. Det skal jeg overveje, hvordan jeg kan tydliggøre mest muligt.

Alt kødet er vacumpakket, igen, kunne godt være jeg skulle lave en info side, som lå et meget tydeligt sted

Alt kødet bliver købt ved godkendte slagtere, og pakket af mig og mine hjælpere, som alle har fødevarestyrelsens certifikatuddannelse i fødevarehygiejne.

Abonnementsordning er helt sikket noget som skal tilkobles på et tidspunkt. Det er bare pissedyrt at få udviklet selve systemet bag ved. Så det skal lige prøves af, inden jeg ofrer de penge

Igen TAK FOR SVAR :)

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:22

Jeg giver dig helt ret Johnny. Jeg må have været meget klar i hovedet den dag jeg skrev. Nu kan jeg heller ikke selv få det til at give mening. Det er en ommer

Godt spottet

Tak for feedback

Side 1 ud af 6 (56 indlæg)