en anden ting du skal overveje er en så simpel ting som din forsendelses emballage! Hvordan er kødet fragtet, hvordan er det pakket ind, hvor meget går du op i friskhed og kødets oprindelse. Hvis jeg skulle modtage kød skulle det vise kvalitet, renlighed, friskhed, sterilt, økologisk ( pak bøfferne ind i brunt papir/film/folie, hvad det nu hedder. Bind evt. rød/hvid snor om så det ligner en pakke.. Kort sagt, kræs lidt for det. Det gør man gider handle der igen! Det skal være lidt en oplevelse at handle sit kød hos dig - hvis du forstår? |
Hej Richard
Jeg satser på at oplevelsen ligger i bekvemmeligheden. Det vil sige at alt kødet er vacumm pakket i portioner som er klar til at gå i fryseren med det samme. Vacumpakningen gør også at man kan opbevare sit kød fersk i længere tid, ligesom det ved frysning forhindrer tab af smag, form og struktur.
Selvom man køber fx. 3 kg hakket kød, så får du muligheden for at vælge, hvordan du vil have det pakket. Du kan altså selv vælge om det skal pakkes i 6 poser med 0,5 kg i hver, eller 3 poser med et kilo i hver, eller om du bare vil have en "klump" på 3 kg.
Forsendelsen foregår i NYE flamingo kasser hver gang, med et indlagt iselement, som gør at jeg kan holde køleskabstemperaturer i minimum 24 timer, selv en sommerdag, og da alt kødet leveres indenfor 12 timer, har jeg en god sikkerhedsbuffer her.
Men det er klart efter alle de kommentarer jeg har læst herinde, at jeg skal have det kommunikeret meget præcist og tydeligt ud inde på siden, og det halter nok lidt i øjeblikket.