Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne i finde på at købe kød her ?

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

en anden ting du skal overveje er en så simpel ting som din forsendelses emballage!

Hvordan er kødet fragtet, hvordan er det pakket ind, hvor meget går du op i friskhed og kødets oprindelse. 

Hvis jeg skulle modtage kød skulle det vise kvalitet, renlighed, friskhed, sterilt, økologisk ( pak bøfferne ind i brunt papir/film/folie, hvad det nu hedder. Bind evt. rød/hvid snor om så det ligner en pakke.. Kort sagt, kræs lidt for det. Det gør man gider handle der igen! Det skal være lidt en oplevelse at handle sit kød hos dig - hvis du forstår?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 12:20

Hej Richard

Jeg satser på at oplevelsen ligger i bekvemmeligheden. Det vil sige at alt kødet er vacumm pakket i portioner som er klar til at gå i fryseren med det samme. Vacumpakningen gør også at man kan opbevare sit kød fersk i længere tid, ligesom det ved frysning forhindrer tab af smag, form og struktur.

Selvom man køber fx. 3 kg hakket kød, så får du muligheden for at vælge, hvordan du vil have det pakket. Du kan altså selv vælge om det skal pakkes i 6 poser med 0,5 kg i hver, eller 3 poser med et kilo i hver, eller om du bare vil have en "klump" på 3 kg.

Forsendelsen foregår i NYE flamingo kasser hver gang, med et indlagt iselement, som gør at jeg kan holde køleskabstemperaturer i minimum 24 timer, selv en sommerdag, og da alt kødet leveres indenfor 12 timer, har jeg en god sikkerhedsbuffer her.

Men det er klart efter alle de kommentarer jeg har læst herinde, at jeg skal have det kommunikeret meget præcist og tydeligt ud inde på siden, og det halter nok lidt i øjeblikket.

Fra Tinglev
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:18

din ide er god nok, men du har en meget skarp konkurrence fra grisogko.dk som jeg selv har handlet hos flere gange og deres kvalitet er IKKE at kimse af, de går også meget op i at fortælle hvor deres kød er fra.

lige umiddelbart ville jeg som kunne ikke se nogen fordel i at skifte til dit firma, men det kan jo nok komme.

ideen med brunt papir til bøfferne og snor om... glem det... det skal være pakket tæt og forsvarligt og som andre også siger så det ser "hygiejnisk" ud.

fortsæt det gode arbejde, det skal sgu nok blive til noget :)

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 12:31

Hvis du ikke kan og ikke er interesseret i historien bag kødet, hvorfor skulle en forbruger så vælge dig frem for den lokale  fakta eksempelvis.

Hvis du ikke har speciel produkt ,så bliver du bare en i mængden , og skal sælge på pris, og kan du det

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15027
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:55

Du har en prisfejl her http://www.madkammer.dk/Shop/rullepoelser-soerwi/Default.aspx 

Jeg tvivler på, at det rullepølse koster 1,00 kr...

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:39

Hej

Ja priserne er ikke lagt ind i endnu. Det er bare nogle for sjov priser.

Jeg synes ikke man kan drage paralellen mellem at sige, at fordi jeg ikke kende navnet på koen, så er jeg ikke interesseret i mit kød. Jeg vægter tværtimod mit køds kvalitet meget højt. Jeg kender leverendørern, og er ultimativt krav fra min side af, er at kødet SKAL være hakket eller skåret SAMME dag som kunden modtager det. Kødet skal være dansk, undtaget nogle særligt gode stykker kød, som jeg får ind fra udlandet, fordi det kød simpelthen bare er det BEDSTE

Alt kød leveres vakumpakket, da det giver de bedste forudsætninger for at bevare smag og holdbarhed.

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 09:36

det er historien der kan være det sidste for en kunde til at købe, kik bare på Irma de sælger altid en historie så kan det godt koste lidt ekstra

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 09:41

hej provins

ja, jeg ved godt storytelling er interessant i markedsføringsmæssig sammenhæng. men når jeg ikke har nogen historie om mine køer, så vil jeg ikke sidde og digte, det er ikke moralsk korrekt. istedet vil jeg satse på historien omkring hele konceptet, og fortælle om kvalitet, friskhed og smag.

btw, tak for at du har givet dig tid til at tjekke det ud

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 11:33

Hey Simon

Tror chancen for at man køber kød online er lille.
Folk vil gerne se kødet inden det bliver købt.
Men som en informationsside om at man er der er jo en kanon ide.

Held og lykke

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:38

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
istedet vil jeg satse på historien omkring hele konceptet, og fortælle om kvalitet, friskhed og smag.

Ja tak. Jeg er personligt en af de forbrugere som er godt træt af, at der efterhånden følger en pixibog med en sang fra de varme lande med, hver gang man bare køber en vatpind. Jeg håber inderligt at den skrækkeligt misbrugte storytelling-trend snart er ... ja, historie Cool

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)