Har pludselig fået min side suspenderet af min udbyder, på grund af at deres servere blev lagt ned. Dette skulle skyldes en stor mængde requests fra min side. Har skrevet til dem som svar på den support ticket de har sendt, men er der nogen herinde som kan forklare mig, hvad netop disse requests betyder og måske hvad det er? Bare ordret oversat er det jo forespørgsler, men på hvad?
Det kan være et bot angreb - har du noget underligt på din side eller pisset de forkert af ?
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
ARGH... Siden er Blogtrend.dk og skulle ikke mene jeg har pisset nogen af eller på anden måde, skullet udsætte den for noget. Der er normalt kun omkring 100-150 daglige besøgende, så forstår ikke hvad der kan være sket. Kan jo ikke rigtig se noget desværre :(
SQL (database) forespørgsler kan sagtens være for mange hvis der er en fejl i noget kode....F.eks. kan en enkelt side visning lave flere hundrede SQL forespørgsler til databasen hvis det er lavet forkert og potentielt sløve hele deres dtabase server - det er sandsynligvis det de mener.
Det har nok ikke noget med DOS/BOT angreb at gøre.
Den server som dit webhotel ligger er lige lagt ned 2 gange pga. enorme mængder requests til din side. Vi har måtte suspenderer siden af hensyn til vores øvrige kunder på netop den server. Hvad sker der ?
Så sidder jeg jo lidt dumt og tænker "hvilke requests"