Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside lagt ned af requests...?

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Kunne ikke være mere enig, sidder ihvertfald ret uvidende lige nu - kan jo ikke engang logge ind eller noget som helst. Håber dog ikke de først svarer tilbage på mandag, det er simpelthen for længe at vente. Eneste mulighed jeg måske har for at se om det skyldes en masse besøg, er at vente til efter kl. 24 og se om Analytics kan fortælle noget

der er i hvert fald mere end en der tjekker inden http://www.alexa.com/site/linksin/blogtrend.dk nummer 1  og nogle af de andre der giver trafik og det er meget robotter der tjekker  ens side , andre steder  at søge , prøv går ind i dit google google analytics tjekke op på om der er ekstrem grad robot tjek af din siden

ligger du på toplisten evt der den der giver nummer 1 alexa ranks hits som er  seoprofiler.com/analyze/artvoll.de   , jeg kan ikke logge ind der , men det er en side med en ekstrem trafik ?

desuden ligger du samme med en del andre domæner http://netnationen.dk/blogtrend.dk/ mindste 191 så det begrænser som reglen hvad der kan klares af trafik på ens webhotel

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 23:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

måske du skulle se dig om efter en anden hosting udbyder...

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:03

Det er bestemt også noget der har været i tankerne flere gange og nu kun kommet nærmere

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 00:05

Drop den udbyder, de opfører sig jo som en flok barnlige idioter. Find nogle med kundeservice istedet, der er formentligt stadig nogle tilbage på markedet som kender til at drive en forretning på anden vis end mastodont TDC, Telia, Dong - adfærd.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:17

Analytics har ihvertfald ikke opfanget nogen besynderlig stærk trafik - 38 registrerede besøgende nåede der at komme "igår" inden de satte en stopper for sidens funktionalitet... Underligt, har ikke før oplevet den service fra dem - plejer at køre meget normalt

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:27

Allan Hansen:

Analytics har ihvertfald ikke opfanget nogen besynderlig stærk trafik - 38 registrerede besøgende nåede der at komme "igår" inden de satte en stopper for sidens funktionalitet... Underligt, har ikke før oplevet den service fra dem - plejer at køre meget normalt

er det unikke besøgene som bruger dig og mig  eller  er de tal med regnet robot besøgene , hvor nogle klikker tjek tjek tjek din side igennem ens side i en søge analyse test side så en robot undersøger ens side kan være en robot søgning fra sådan en side her https://www.majesticseo.com med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:41

Ved ikke om den medregner robot besøg

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 07:40

Det ligner meget det som jeg selv har været udsat for på telecall.dk

Problemet var, ifølge min udbyder, at der var mange forbindelser til min side, som ikke blev afsluttet.

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 12:01

Hej Allan, findes der ikke en W3C log på dit webhotel?

Google Analytics vil nemlig kun vise relle besøg og ikke requests som er foretaget af f.eks bots og lign.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 12:32

Som VPS Pro Support siger - der burde gerne være en form for log.

Evt spørg din hosting udbyder, om de kan give noget information omkring hvor mange request der er blevet lavet, på siden den sidste uges tid f.eks.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)