Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside lagt ned af requests...?

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Bed dem om at uddybe. Det der er ikke nok til at kunne finde ud af hvad der skal fixes.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:06

Har også sendt svar tilbage med, at jeg ikke ved hvad der er sket og af gode grunde lige nu, slet ikke kan se det :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 22:37

Betyder det at din hostingudbyder ikke ved hvad der sker?
Måske er det et angreb på serveren og ikke dit site.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:43

Må indrømme, at jeg ved det desværre ikke, fik ikke andet afvide end:

Den server som dit webhotel ligger er lige lagt ned 2 gange pga. enorme mængder requests til din side. Vi har måtte suspenderer siden af hensyn til vores øvrige kunder på netop den server. Hvad sker der ?

Så er rimelig blank overfor hvad der ligger som grund til det. Men dybt irriterende og frustrerende er det ihvertfald. Må jo formode at de vil kunne se mere end jeg.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 22:51

Allan Hansen:

Må indrømme, at jeg ved det desværre ikke, fik ikke andet afvide end:

Den server som dit webhotel ligger er lige lagt ned 2 gange pga. enorme mængder requests til din side. Vi har måtte suspenderer siden af hensyn til vores øvrige kunder på netop den server. Hvad sker der ?

Så er rimelig blank overfor hvad der ligger som grund til det. Men dybt irriterende og frustrerende er det ihvertfald. Må jo formode at de vil kunne se mere end jeg

Jeg har prøvet nogenlunde det samme :-(
Måske er det et angreb på PLESK servere (jeg aner ikke hvad det er, men har fået et tip)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:53

Nok ikke rigtig andet for lige nu end at afvente svar fra dem og håbe de meget snart gør siden aktiv igen

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 23:00
det var dog utrolig dårlig service fra din udbyders side.. 'requests' er mange ting og uden for kontekst er det umuligt at vide hvad de mener.

er det for mange besøgende?
er der for mange queries til databasen?
laver dit website for mange requests til andre sider?

de burde skrive præcist hvad der skete i første mail.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:03

Kunne ikke være mere enig, sidder ihvertfald ret uvidende lige nu - kan jo ikke engang logge ind eller noget som helst. Håber dog ikke de først svarer tilbage på mandag, det er simpelthen for længe at vente. Eneste mulighed jeg måske har for at se om det skyldes en masse besøg, er at vente til efter kl. 24 og se om Analytics kan fortælle noget

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 23:06

Allan Hansen:
Kunne ikke være mere enig, sidder ihvertfald ret uvidende lige nu - kan jo ikke engang logge ind eller noget som helst. Håber dog ikke de først svarer tilbage på mandag, det er simpelthen for længe at vente. Eneste mulighed jeg måske har for at se om det skyldes en masse besøg, er at vente til efter kl. 24 og se om Analytics kan fortælle noget

Kan du ikke ringe og bede om flere oplysninger?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:13

Det kunne nok også lade sig gøre, men tænker de har lukket nu - har det også bedre med at have ting på skrift, men jo, det var absolut også en mulighed :)

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)