Det gjorde han sikkert ikke, for hans mor havde nok smurt en madpakke til ham. Nå, spøg til side. Et lille regnestykke: 1-17 = -16. Det er hvad jeg sidst har hørt mht. arbejdsmarkedet. Altså, for hver opslået stilling i Danmark er der 17 ledige. Så kan man vende og dreje det som man vil. Vi kan ikke alle finde arbejde som tiderne er nu. Det er i øvrigt pudsigt: Det er først nu, hvor krisen er hård, at politikerne retter skytset mod de arbejdsløse. Det var da langt bedre, om politikerne havde været lige så meget oppe på mærkerne før 2007 - det ville også have givet mening. Jeg har for 3 år siden selv været arbejdsløs og gik ledig i halvandet år. Tro mig, det er ikke noget jeg vil ønske for andre. Jeg var så heldig at få et godt job blandt 590 ansøgere til 1 ledig stilling. Rent svineheld er ikke at foragte. Mvh John. Ps. Det glæder mig meget, at der er så mange sympatiske holdninger til ledige i denne debat. |
John J:Masterinseo:Ja eller har svært ved at begå sig. Jeg har lige gået i klasse med en der kørte 400 KM til tyskland hverdag efter skole for at arbejde i 8 timer også køre 400 KM igen hjem til skolen og få nogle timers søvn. Tror du han klagede?
Det gjorde han sikkert ikke, for hans mor havde nok smurt en madpakke til ham.
Nå, spøg til side.
Et lille regnestykke: 1-17 = -16. Det er hvad jeg sidst har hørt mht. arbejdsmarkedet. Altså for hver opslået stilling i Danmark er der 17 ledige.
Så kan man vende og dreje det som man vil. Vi kan ikke alle finde arbejde som tiderne er nu. Det er i øvrigt pudsigt: Det er først nu, hvor krisen er hård, at politikerne retter skytset mod de arbejdsløse. Det var da langt bedre, om politikerne havde været lige så meget oppe på mærkerne før 2007 - det ville også have givet mening.
Jeg har for 3 år siden selv været arbejdsløs og gik ledig i halvandet år. Tro mig, det er ikke noget jeg vil ønske for andre. Jeg var så heldig at få et godt job blandt 590 ansøgere til 1 ledig stilling. Rent svineheld er ikke at foragte.
Mvh John.
Ps. Det glæder mig meget, at der er så mange sympatiske holdninger til ledige i denne debat.
enig der er altid nogle som ikke passer ind
Dog tager vi alle hatten af for dem som giver en ekstra skalle
Det er ok der er nogle som arbejdsløs, det er vi alle enig om i tråden
Bliv gratis medlem